فرماندار شهرستان مشگین‌شهر گفت: جشنواره‌های گردشگری زمستانی با عنوان زمستان بیدار به صورت هفتگی در مشگین‌شهر و با هدف جذب گردشگران و مسافران در فصل زمستان برگزار می‌شود.
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، اکبر صمدی در جریان برگزاری اولین جشنواره زمستانی گردشگری در مشگین‌شهر اظهار کرد: با توجه به اینکه مشگین‌شهر از جاذبه‌های متنوع گردشگری اعم از آبدرمانی‌ها، طبیعت‌گردی، گردشگری روستایی و عشایری و ... برخوردار است برگزاری این جشنواره می‌تواند فرصتی استثنائی برای معرفی توانمندی‌های گردشگری این شهرستان محسوب شود.
وی خاطرنشان کرد: این شهرستان طولانی‌ترین المان‌ها را برگرفته از آداب و رسوم بومی و منطقه‌ای به ویژه جامعه عشایری ایجاد کرده تا در قالب اکوکمپ‌های عشایری بتواند توانمندی آنها را به خوبی به نمایش بگذارد.
فرماندار مشگین‌شهرافزود: قرار شده است در مناطق مختلف مشگین‌شهر با همکاری صاحبان آب‌های گرم و هتلداران و با تخفیف ویژه به صور هفتگی جشنواره‌هایی برگزار شود تا شاهد حضور گردشگران در مناطق مختلف مشگین‌شهر باشیم.
صمدی ساخت تندیس‌ها و کلبه‌های برخی و یخی را در کنار کارهای ابتکاری متعدد در برگزاری این جشنواره‌ها در میزبانی شایسته از گردشگران یادآور شد و بیان کرد: ما در روزهای تعطیل و طی دو ماه آینده برگزاری این جشنواره‌ها را ادامه خواهیم داد و امیدواریم با مشارکت همه دستگاه‌ها و سازمان‌ها بتوانیم در قالب طرح زمستان بیدار برنامه‌های متنوعی را تقدیم همشهریان و مسافران و گردشگران کنیم.
وی ادامه داد: از زمانی که پل معلق و سایر تاسیسات گردشگری در این شهرستان راه‌اندازی شده ما شاهد ورود گردشگران متعدد به این شهرستان هستیم تا رونق اقتصادی در مشگین‌شهر در حوزه‌های مختلف شکل گیرد که قطعا با تاکیدی که استاندار اردبیل روی حوزه گردشگری دارند تحرک بیشتری را در این منطقه شاهد خواهیم بود. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.