حجت الاسلام کریم اسدی در خطبه های نماز جمعه خلخال افزود: در خواست از جوانان، فرهیختگان و دلسوزان جامعه حفظ وحدت و همراهی با مسوولان برای دست یابی به اهدف توسعه شهرستان است.
وی بیان کرد: ارائه نظرات و پیشنهاد فرهیختگان ودلسوزان این شهرستان به مسولان اجرایی در زمینه های مختلف کمک به ارائه خدمات بیشتر وبهتر در منطقه می باشد.
او با تقدیر از دست اندرکاران برگزاری نخستین جشنواره زمستان بیدار استان اردبیل در خلخال اظهار داشت : برگزاری این جشنواره فرصت مناسبی برای ایجاد شور و نشاط اجتماعی و معرفی قابلیت ها وجاذبه های گردشگری منطقه بود.
اسدی با اشاره به بارش برف از تلاش شهرداری در برف روبی، نمک پاشی و ایجاد زمینه تردد آسان برای شهروندان تقدیر کرد و افزود: کار برای فراهم کردن زمینه رفاه وآسایش مردم رضایت خداوند وخلق خدا را بدنبال دارد.
وی همچنین اضافه کرد: تلاش مسوولان اجرایی استان و شهرستان برای راه اندازی دوباره کارخانه تعطیل شده نئوپان، اجرای طرح های گردشگری ازناو واندبیل، ادامه عملیات اجرایی کمربندی شهر قابل تقدیر بوده وانتظار می رود با ادامه این روند جایگاه شهرستان ارتقا یافته و زمینه برای رونق اقتصادی مردم فراهم شود.
خطیب جمعه خلخال با اشاره به نزدیک شدن به ایام دهه مبارک فجر از کسانی که در دوران انقلاب حضور داشته و عکس و خاطراتی از این روزهای تاریخی دارند اآن را در اختیار ستاد برگزاری آیین های گرامیداشت دهه فجر شهرستان قرار داده تا برای آشنایی نسل جوان مورد استفاده قرار گیرد.
حجت الاسلام اسدی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب در جمع مردم قم افزود: صف آرایی نظام لیبرال دموکراسی غرب در مقابل نظام توحیدی همانطور که در طول 40 سال عمر بابرکت انقلاب منجر به شکست شده در ادامه نیز همچنان این صف بندی شکست خواهد خورد.
خلخال در جنوب اردبیل واقع است.
7119/6018/6016
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.