به گزارش ایرنا، محمد رضا حسین زاده روز چهارشنبه درحاشیه بازدید از کارخانه آرتا پلاست اردبیل در گفت و گو با خبرنگاران افزود: 800 میلیار ریال این مبلغ مهرماه گذشته و یک هزار میلیارد ر یال دیگر هم دیروز به حساب شرکت مربوطه واریز شد.
وی اضافه کرد: اعتبارات لازم برای طرح راه آهن اردبیل براساس پیشرفت کار پرداخت خواهد شد و تا اسفند ماه آتی هم قسط سوم به حساب پیمانکار واریز خواهد شد.
حسین زاده با اشاره به حمایت بانک ملی از واحد های تولید ی و صنعتی افزود: این بانک با هدف رونق اقتصادی و اشتغال زایی مساعدت فراوانی از سرمایه گذاران و صاحبان واحدها ی تولیدی و صنعتی کرده است .
وی بیان کرد: برخی از واحدهای تولیدی و صنعتی استان اردبیل واحد های موفقی هستند که برای برطرف شدن مشکلات آنها بانک ملی حمایت لازم را انجام خوهد داد.
مدیر عامل بانک ملی ایران با بیان اینکه کارهای خوبی در کارخانه آرتا پلاست انجام شده افزود: این بانک آماده پرداخت تسهیلات به این کارخانه برای توسعه فازهای بعدی و همچنین راه اندازی پتروشیمی است.
حسین زاده همچنین دردیدار با امام جمعه اردبیل گفت: اگر سرمایه گذاران طرح های خوب تولیدی برای اجرا داشته باشند بانک ملی آماده حمایت از آنها است، حتی اگر لازم باشد بانک های دولتی می توانند بصورت کنسرسیوم از سرمایه گذاران حمایت کنند.
او در باره حمایت بانک ملی از کارخانه آرتاویل تایر اردبیل اظهار داشت: بیش از یک هزار میلیارد ریال برای این کارخانه تسهیلات سرمایه در گردش پرداخت شده است.
وی همچنین حمایت بانک ملی از نیروگاه حرارتی مشگین شهر را یادآور شد و گفت: پرداخت تسهیلات به این نیروگاه بزودی مصوب می شود .
مدیر عامل بانک ملی امروز از کارخانه تارا سبلان ،کارخانه آرتا پلاست و آرتا ویل تایر دیدار کرد .
/60167110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.