نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: آیت‌الله شاهرودی با نفس گرم و تاثیرگذار خود همواره در پیمودن آرمان بلند انقلاب اسلامی و خط ولایت ثابت قدم بوده و بدون توجه به مرزبندی‌های سیاسی مدافع حق و حقیقت بود.
به گزارش ایسنامنطقه اردبیل، آیت‌الله سیدحسن عاملی در مراسم گرامیداشت آیت‌الله شاهرودی رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام در مسجد سرچشمه اردبیل اظهار کرد: علما با نفس گرم و اندیشه تابناک خود نقش تاثیرگذاری را در تربیت نسل شایسته و ایجاد فضای سالم تربیتی داشتند که به واسطه حضور موثر این علما اهداف اسلام و نظام ارزشی همواره رو به جلو حرکت کرده است.
وی خاطرنشان کرد: آیت‌الله شاهرودی که از نفس شهید صدر برخوردار بوده همواره در فقه و اصول و همچنین تربیت شاگردان حوزه‌های علمیه از شخصیت‌های تاثیرگذار بوده است و سعی کرده تا معقول و منطقی در همه جبهه‌ها نقش‌آفرینی کند.
نماینده مردم اردبیل در مجلس خبرگان رهبری به مبارزات انقلابی مرحوم شاهرودی در دوران پیروزی انقلاب اسلامی و شرایط کنونی جامعه اشاره کرد و افزود: آیت‌الله شاهرودی از جمله شخصیت‌هایی بود که در این 40 سال در خط امام و ولایت و آرمان‌های انقلاب اسلامی ثابت قدم مانده و با حضور در مناصب مختلف همواره مدافع حق و حقوق مردم بوده است.
عاملی تصریح کرد: تحولاتی که آیت‌الله شاهرودی در راس قوه قضائیه مسبب آن بود به بهبود فرآیند کارها در این قوه و قضازدایی منجر شد به طوری که در حال حاضر از ثمره و نتایج کارها و فعالیت‌های مرحوم شاهرودی در دوره تصدی قوه قضائیه را به عینه مشاهده می‌کنیم.
در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره آیت‌الله شاهرودی رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام که با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان استان اردبیل برگزار شد، شرکت‌کنندگان با نثار فاتحه و صلوات یاد و خاطره مرحوم آیت‌الله شاهرودی را گرامی داشته و بر ویژگی‌های شخصیتی این عالم ربانی در دفاع از مبانی انقلاب اسلامی و خط ولایت به عنوان نقطه برجسته زندگی وی تاکید کردند.

انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.