به گزارش ایرنا ، محمدرضا شایقی روز چهارشنبه در جلسه ستاد برگزاری جشنواره های خلخال با بیان اینکه بزرگترین آدم برفی جهان با بیش از 30 متر ارتفاع در آمریکا ساخته شده، اظهار داشت: برای ساخت بزرگترین آدم برفی در خلخال از فکر و نظر کارشناسان و تندیس سازان برفی و یخی کشور استفاده خواهد شد.
او افزود: هنرمندان ساخت تندیس های برفی و یخی خلخال تجربه خوبی در این زمینه داشته و پیش از این ساخت آدم برفی های بزرگ و بلند توسط جوانان هنرمند این شهرستان تجربه شده است.
وی بیان کرد: استفاده از ظرفیت های زمستانی منطقه برای توسعه صنعت گردشگری و ایجاد شور و نشاط احتماعی در اولویت برنامه ها قرار گرفته است.
وی گفت: برای راه اندازی کرسی جمعی به مساحت 120 متر مربع ، برپایی چادر با ظرفیت 400 نفر در مجمتع گردشگری بام خلخال ، جشنواره اسکی ، عکاسی زمستان ، موسیقی ، نمایش و برگزاری برنامه های مختلف در زمینه های فرهنگی و اجتماعی و افزایش ایجاد نشاط اجتماعی در زمستان سرد خلخال برنامه ریزی شده است.
شایقی با بیان اینکه برگزاری نخستین جشنواره شب یلدا از مجموعه برنامه های زمستان بیدار و برنامه های موفق این شهرستان در اجرای طرح زمستان بیدار بود، اظهار داشت: با اجرای 2 جشنواره در هر ماه ، برگزاری 24 جشنواره در طول سال محقق خواهد شد.
فرماندار خلخال نیز در این جلسه گفت: استفاده از ظرفیت برف منطقه برای ایجاد شور ون شاط اجتماعی و برگزاری برنامه های کیفی مناسب نیازمند بهره گیری از خرد جمعی با پرهیز از نگرش منفی به برگزاری برنامه های شاد در جامعه است.
فریدون بابایی با توصیه به مسئولان شهرستان به پرهیز از تنگ نظری در اجرای برنامه های طرح زمستان بیدار افزود: برای خدمت صادقانه به مردم باید تلاش کنیم.
خلخال در جنوب اردبیل از مناطق سردسیر کشور است.
7119/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.