علی اسلامی روز دوشنبه در نشست خبری با خبرنگاران افزود: برای اجرای این پروژه ها که راه آهن اردبیل و طرح های سد سازی و راه سازی از جمله آنهاست بیش از 16 هزار میلیارد ریال اعتبار هزینه می شود.
وی اظهار داشت کرد: مدیریت نظام فنی و اجرایی سازمان مدیریت و برنامه ریزی بر پروژه های عمرانی و تشخیص صلاحیت پیمانکاران و مشاوران در قالب شورای فنی نظارت می کند و تا کنون هم مشکل خاصی مشاهده نشده است.
مدیر فنی و اجرایی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل با بیان اینکه چهار کارگروه در قالب شورای فنی تشکیل شده است افزود: کارگروه نظارت،کارگروه مصالح و صنعت ساخت ،کارگروه آموزش و کارگروه پیمان و ضوابط فنی کارگروه های فعالی هستند که مدام نظارت خوبی بر پروژه ها دارند .
اسلامی گفت: در قالب کارگروه نظارت هر ماه 2 بار از پروژه ها عمرانی بازدید ،در قالب کار گروه مصالح و صنعت ساخت از کارخانه های تولید بتن و بتن آماده نیزبازدید کافی انجام شده است .
وی با بیان اینکه 1600 شرکت پیمانکاری در استان فعال است افزود: این شرکت ها می توانند 250 هزار میلیارد ریال طرح در استان اجرا کنند .
اسلامی درباره نظارت شورای فنی بر پل قدس اردبیل افزود: این پل چندین بار مورد بازدید قرار گرفته و نقص فنی در این پروژه مشاهده نشده است .
در استان اردبیل 2 هزارو 700 پروژه نیمه تمام وجود دارد.
7110/ 257
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.