به گزارش ایرنا، محمد حسینقلی زاده روز یکشنبه در نشست خبری با خبرنگاران افزود: دولت برای تامین اعتبار این پروژه ها در نظر دارد تعدادی را از طریق منابع داخلی و تعدادی دیگر را از طریق واگذاری به بخش خصوصی ساماندهی و به سرانجام برساند.
وی بیان کرد: بیشتر این پروژه های نیمه تمام مربوط به شهرستان اردبیل است که در صورت اتمام این طرح ها و تامین اعتبار لازم تحول بزرگی در استان ایجاد می شود .
معاون برنامه و بودجه سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل درباره توزیع اعتبارات سال 97 گفت: از اول سال جاری تاکنون 6 هزار میلیارد ریال اعتبار در بین دستگاه های اجرایی توزیع شده است.
حسینقلی زاده گفت: امسال 30 پروژه عمرانی نیمه تمام استان توسط دستگاه‌ های دولتی برای اجرا به سرمایه گذاران بخش خصوصی واگذار شده است.
وی اظهار داشت: انتظار این است که دستگاه‌ های اجرایی به عنوان متولی اصلی در این کار فهرست پروژه‌ های واگذار شده را در سایت تعریف شده به ثبت برسانند تا برخی از نواقص به سرعت برطرف شود.
حسینقلی زاده با اشاره به مطالعات طرح اشتغالزایی روستایی استان افزود: مطالعات اشتغالزایی 129 روستای بالای 40 خانوار به اتمام رسیده و 129 روستای دیگر هم در دست بررسی است .
وی در باره مطالعه آمایش سرزمین این استان گفت: فصل اول این مطالعات به اتمام رسیده و فصل دوم هم در حال تدوین است.
7110/ 1257
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.