به گزارش خبرنگار ایرنا، مهدی صابری روز چهارشنبه در آیین معارفه مدیر کل تعزیرات حکومتی استان اردبیل افزود: نرخ‌ تعرفه های پزشکان و بیمارستان‌ها نیازمند بررسی و نظارت ویژه‌ای است و مجازات های تعیین شده در حوزه پزشکی و بهداشتی آن طور که باید بازدارندگی لازم را ندارد.
وی با بیان اینکه قوانین و میزان مجازات حوزه بهداشت و درمان برای گذشته بوده و کارایی لازم را ندارد، اظهار داشت: برای حل این مشکل سازمان تعزیرات حکومتی آیین داردسی و قوانین مدون و بروزی را آماده کرده تا به مجلس شورای اسلامی ارائه دهد و با تصویب آن مجازت های این حوزه بروز شده و بازدارندگی لازم را داشته باشد.
وی بیان کرد: در سال های اخیر برای اصلاح قوانین، مقررات و آئین‌نامه‌ها و بروز کردن آنها در سازمان اقدامات خوبی انجام گرفته وبرای نمونه امسال برنامه سه سال در سازمان تنظیم شده تا زمان رسیدگی به پرونده ها در شعبات تعزیرات حکومتی به حداقل زمان ممکن کاهش یابد.
او ادامه داد: توقع مردم از تعزیرات حکومتی ایجاد ارزان فروشی در جامعه است در حالی که وظیفه سازمان تعزیرات حکومتی رسیدگی به تخلفات اصناف و برخورد با آنهاست.
صابری گفت: با توجه به وضعیت اقتصادی کشور و تصمیم سران سه قوه سازمان تعزیرات حکومتی در تمامی استانها شعبات ویژه رسیدگی به پرونده های احتکار، قاچاق کالا و ارز راه اندازی کرده است.
معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان تعزیرات حکومتی کشور از برخورد قاطع و بدون اغماض با اخلاگران اقتصادی در جامعه خبر داد و افزود: جلوگیری از آشفتگی بازار و ایجاد آرامش و تثبیت وضعیت آن از الویت های سازمان است.
وی با بیان اینکه این سازمان در 230 شهر کشور فاقد ساختمان تملیکی است، اظهار داشت: با اینکه سازمان تعزیرات حکومتی از زیر ساخت های فیزیکی مناسبی برخوردار نیست ولی در سال های اخیر میزان پرونده های رسیدگی شده در آن افزایش چشمگیری داشته است.
به گفته وی، سازمان مرکزی عملکرد مدیران استان های سراسر کشور را به طور مرتب و مدوام رصد و ارزیابی می کند تا در حق و حقوق هیچکس احجاف نشود.
وی ادامه داد: امیدواریم با همراهی مردم و همکاری و تعامل بیش از پیش سازمان صنعت، معدن و تجارت، اصناف و تعزیرات حکومتی از بحران اقتصادی موجود در کشور عبور کرده و بر مشکلات غلبه کنیم تا قشر ضعیف و فقیر کمتر آسیب ببینند.
او اضافه کرد: تغییر مدیرانی که بیش از پنج سال در استان مدیریت کردند یکی دیگر دیگر از برنامه های سازمان تعزیرات حکومتی است و اردبیل هفتمین استان در کشور است که مدیر آن تغییر می کند.
در این آئین از خدمات حسین نجف زاده مدیرکل سابق تعزیرات حکومتی استان اردبیل تجلیل و علی رحیمی آذر به عنوان مدیرکل جدید معرفی شد.
6130/6016
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.