رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل گفت: 100 درصد تعهد استانی در واگذاری پروژه‌های نیمه‌تمام به بخش خصوصی در استان اردبیل به انجام رسیده است.
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، داود شایقی در جلسه ستاد راهبری اقتصاد مقاومتی در اردبیل اظهار کرد: ما براساس آخرین ارزیابی از دستگاه‌های اجرایی استان در حوزه واگذاری پروژه‌های نیمه‌تمام به بخش خصوصی به این جمع‌بندی رسیدیم که هر 30 پروژه تعهد شده امسال توسط دستگاه‌های دولتی واگذار شده و کار به شکل کامل به انجام رسیده است.
وی خاطرنشان کرد: انتظار ما این است که دستگاه‌های اجرایی به عنوان متولی اصلی در این کار لیست پروژه‌های واگذار شده را در سایت تعریف شده به ثبت برسانند که در این زمینه همچنان برخی از نواقصات نیز باید به سرعت برطرف شود.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان را ناظر در واگذاری این پروژه‌ها به بخش خصوصی اعلام کرد و گفت: ما بارها با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی جلسات شناسایی و واگذاری این پروژه‌ها را برگزار کرده و حتی لیست آنها را تهیه کردیم تا بدون ماونع و مشکلات این واگذاری‌ها در کمترین زمان اتفاق بیفتد.
شایقی نمونه موفق این واگذاری‌ها را پروژه عظیم راه آهن اردبیل – میانه دانست و بیان کرد: این پروژه با مشارکت بانک ملی و با جابجایی اعتبارات از محل پیش‌بینی شده به محل جدید انجام شده و امیدواریم همچنان با توجه ویژه مسئولان کشوری و استانی راه آهن در موعد مقرر به سرانجام برسد.
وی افزود: 30 پروژه‌ای که قرار بود امسال به بخش خصوصی واگذار شود به شکل 100 درصد انجام شده و ما آمادگی داریم تا پایان امسال پروژه‌های جدید را به نیز به این لیست اضافه کنیم تا سرانجام بعد از سال‌ها این پروژه‌های نیمه تمام به بخش خصوصی به نتیجه برسد.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل بیان کرد: هم در بودجه سالجاری و هم سال آینده دولت با توجه به کمبود منابع مالی به واگذاری این پروژه‌ها به بخش خصوصی تاکید دارد و به جد در استان‌ها پیگیر این موضوع است به طوری که ما نیز به عنوان دبیرخانه این کار به دقت فعالیت ادارات را در این حوزه رصد می‌کنیم.
 
دستگاه‌های اجرایی طرح‌های اقتصاد مقاومتی را در نیپا ثبت کنند
شایقی گفت: با توجه به فعال شدن سامانه نظام یکپارچه پیشبرد و پایش اقتصاد مقاومتی «نیپا» امیداریم دستگاه‌های اجرایی پروژه‌های خود را در این حوزه در این سامانه ثبت کنند.
دبیر ستاد راهبریا اقتصاد مقاومتی استان اردبیل با قدردانی از مدیران 5 دستگاه اجرایی که نسبت به ثبت اطلاعات این پروژه‌ها اقدام کرده‌اند، تصریح کرد: در مجموع 26 دستگاه اجرایی دارای پروژه‌های اقتصاد مقاومتی باید تا آخر این هفته پروژه‌های خود را به ثبت برسانند تا ارزیابی از عملکرد آنها در قالب این سامانه به انجام برسد.
شایقی ادامه داد: گذر واژه‌ای برای استان تعریف شده و ما در سازمان فردی را متولی این سامانه و به روز کردم آن کرده‌ایم که در صورت بروز ایرادات و اشکال در ثبت این اطلاعات با مراجعه و تماس تلفنی می‌توانند ایرادات احتمالی را برطرف کنند. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.