رئیس ستاد اشتغال و کارآفرینی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: با دعوت از سرمایه‌گذاران ملی به رویداد کارآفرینی سلامت سعی داریم از ظرفیت آنها در حمایت از ایده‌های فناورانه و در مسیر ایجاد اشتغال و تولید بهره بگیریم.
صادقه حسین‌زاده در حاشیه برگزاری رویداد کارآفرینی سلامت در دانشگاه علوم پزشکی اردبیل در گفتگو با ایسنا، منطقه اردبیل، اظهار کرد: رویداد کارآفرینی سلامت شمالغرب کشور برای اولین بار در دانشگاه علوم پزشکی اردبیل برگزار شد که ما فراخوان این رویداد را مهرماه در سایت منتشر کرده بودیم تا تمام علاقمندان حوزه کارآفرینی و صاحبان ایده‌های فناورانه بتوانند در این رویداد ثبت نام کنند.
وی خاطرنشان کرد: از بین 115 نفر از دانشجویانی که ثبت نام کرده بودند 70 درصد آنها در رشته‌های پزشکی و پیراپزشکی مشغول تحصیل بوده و 20 درصد نیز از رشته‌های فنی و 10 درصد نیز از سایر رشته‌ها برای حضور در این رویداد ثبت نام کرده بودند.
رئیس ستاد اشتغال و کارآفرینی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل افزود: ما سعی کردیم در این رویداد با دعوت از صندوق سرمایه‌گذاری سلامت و همچنین شتاب‌دهنده کاراسلامت و شرکت شتاب دهنده منش که معاونت اقتصادی استاندار اردبیل معرفی کرده بود از صاحبان ایده‌ها به نوعی حمایت کرده و مشوق حضور آنها در عرصه کارآفرینی و اشتغال باشیم.
حسین‌زاده با قدردانی از حمایت‌های رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل و همچنین پشتیبانی استاندار اردبیل، معاون اقتصادی استاندار و سایر مسئولان این استان در برگزاری این رویداد، بیان کرد: ستاد اشتغال و کارآفرینی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل با همکاری مرکز رشد فناوری سلامت این دانشگاه این رویداد را در مدت سه روز برگزار کرد تا به نوعی همراهی و حمایت خود را از دانشجویان خلاق و نوآور نشان دهیم.
وی ادامه داد: هدف ما از برگزاری این رویداد ترویج و توسعه فرهنگ کارآفرینی در بین دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی، حمایت از افراد توانمند و صاحبان ایده‌ها و در نهایت همراهی دانشجویانی است که با برنامه‌های پیشنهادی خود زمینه اشتغال را به نوعی فراهم کرده و منجر به توانمندی افراد جامعه می‌شوند.
رئیس ستاد اشتغال و کارآفرینی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل با اظهار امیدواری به اینکه حمایت از این ایده‌ها منجر به تحول اقتصادی در جامعه با محوریت حوزه سلامت خواهد شد، افزود: ما در دانشگاه علوم پزشکی به اشکال مختلف اعم از ارائه مشاوره‌ها و پرداخت تسهیلات و کمک‌های بلاعوض سعی داریم تا به نوعی دانشجویان فناور و خلاق را همراهی کرده و به نوعی دلگرمی ویژه‌ای برای آنها فراهم کنیم. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.