معاون راهداری حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: در بخش حمل و نقل بار و مسافر بیش از 8 هزار و 600 دستگاه خودروی سنگین فعال بوده و جابجایی بار و مسافر را انجام می‌دهند.
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، صبحی در نشست با خبرنگاران اظهار کرد: در حوزه حمل و نقل مسافر 56 شرکت با یک هزار و 400 دستگاه اتوبوس کار جابجایی هموطنان و همشهریان را انجام می‌دهند که عمر این ناوگان در حد مطلوب و مناسب است.
وی فعالیت 87 شرکت را در حوزه حمل و نقل بار یادآور شد و خاطرنشان کرد: 7 هزار و 200 دستگاه خودروی سنگین نیز دراین حوزه به هموطنان ارائه خدمات می‌کند.
معاون راهداری حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل با گرامیداشت هفته حمل و نقل و راهداری بیان کرد: راهداران پرتلاش با استقرار در گردنه‌های صعب‌العبور و بیش از 9 راهدارخانه ثابت و ذخیره‌سازی نمک و سایر ضروریات برفروبی سعی می‌کنند تا در زمستان امسال نیز در خدمت هموطنان باشند.
صبحی به ذخیره 150 هزار تن نمک اشاره کرد و افزود: در مجموع 251 دستگاه ماشین‌آلان سنگین راهداری با همراهی 458 نفر راهدار در فصل سرما به هموطنان ارائه خدمات خواهند کرد.
وی وظیفه این اداره کل را نگهداری راه‌ها، روکش آسفالت، خط کشی و ارتقای ایمنی راه‌ها اعلام و تصریح کرد: در حوزه روکش آسفالت راه روستایی 54 کیلومتر، راه اصلی و بزرگراه 30 کیلومتر کار انجام شده و در کنار آن لکه‌گیری راه اصلی را به متراژ 226 هزار مترمربع و راه فرعی روستایی را به متراژ 93 هزار و 800 مترمربع انجام دادیم.
معاون راهداری حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل ادامه داد: به طول 84 هزار متر درزگیری در جاده‌های اصلی انجام شده و نسبت به رفع معایب و بهسازی 11 دستگاه پل و همچنین خط کشی 1 هزار و 950 کیلومتر از راه‌های استان در سالجاری اقدام کردیم.
صبحی از نصب 4 هزار و 480 عدد تابلوی اخطار انتظامی و نصب 217 مترمربع علایم اطلاعاتی در جاده‌ها خبر داد و افزود: به طول 3 کیلومتر نصب حفاظ در جاده‌های اصلی استان اردبیل به همت این اداره کل انجام شده است.
وی همچنین از شناسایی 25 نقطه حادثه‌خیز در استان خبر داد و بیان کرد: اصلاح 7 نقطه از این نقاط حادثه‌خیز انجام شده و عملیات اصلاح در 10 نقطه دیگر نیز در دست اقدام است.
معاون راهداری حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل همچنین ضرورت ارتقای روشنایی در سه کیلومتر از گردنه امیرکندی – برزند را یادآور شد و اظهار کرد: ما نصب شیار لرزان را در 100 کیلومتر از جاده‌ها انجام دادیم و در یک هزار و 602 کیلومتر از راه‌های اصلی، بزرگراه و فرعی استان عملیات متنوع نگهداری انجام شده است. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.