محمد اثنی عشری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هدف اصلی از راه اندازی این پارک ، تشویق و ارتقاء فرهنگ نوآوری و افزایش توان رقابت در میان دانشجویان و دانش آموزان است.
وی اضافه کرد:راه اندازی این پارک در سال آینده عملیاتی خواهد شد .
رییس مرکز فرهنگی آموزشی سما استان اردبیل از راه اندازی مدارس بازی محور و کارآفرین خبر داد وگفت: سمای اردبیل برای تربیت دانش آموزان خود، مدارس بازی محور و کارآفرین را در مجتمع حافظ راه اندازی کرده و آموزش ها با محوریت بازی، برای دانش آموزان از پیش دبستانی تا دیپلم ارائه می شود.
اثنی عشری بااشاره به ایجاد هنرستان بهیاری در اردبیل افزود:برای ایجا د این هنرستان مکاتبات لازم با وزارت آموزش و پرورش صورت گرفته است .
وی بیان کرد: برای پرورش استعداد های جوانان مرکز استعداد یابی را در سما ایجاد شده و مقرر است خانه فرهنگ هم در مرکز سما راه اندازی بشود .
اثنی عشری از طرح بازسازی و بهسازی مجتمع آموزشی سما خبر دا د و گفت: 6000 متر مربع از مجتمع آموزشی سما با سبک معماری ایرانی- اسلامی و با بیش از 10 هزار ساعت کاری شامل پنجاه نوع کار هنری، فنی، مهندسی و عمرانی، طراحی بهترین لابی مخصوص انتظار خانواده ها، طراحی اتاق بازی و سایت کامپیوتر انجام شده است .
او ادامه داد: د رحال حاضر امکانات لازم از قبیل کارگاه ها و آزمایشگاه ها در مجتمع مدارس سمای اردبیل و آموزشکده فنی و حرفه ای فراهم شده است.
مراکز آموزشی سما وابسته به دانشگاه آزاد اسلامی در استان اردبیل 2 هزار دانش آموز و 2 هزار دانشجو در مقطع کاردانی و کارشناسی دارد.
7110/6016
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.