به گزارش ایرنا ، دکتر بشیر خالقی ، نماینده مردم شهرستان های خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی روز دوشنبه در آیین تحویل این آمبولانس گفت: این خودرو مجهز به جدیدترین امکانات فوریت های پزشکی بوده و با توجه به تکنولوژی بکار گرفته شده در ساخت آن و استفاده از تجهیزات پزشکی پیشرفته به نوعی یک اتاق آی سی یو متحرک محسوب می شود.
دکتر علی اکبر شکارچی ، رییس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی ، درمانی خلخال نیز در این مراسم گفت: این خودرو از جدیدترین آمبولانس های وزارت بهداشت و درمان بوده و برای خرید آن 13 میلیارد ریال از محل اعتبارات دانشکده هزینه شده است.
وی افزایش 2 تخت بیمارستانی به مجموع تخت های بیمارستان امام خمینی ، راه اندازی بخش آی سی یو برای نوزادان ، راه اندازی تجهیزات پزشکی سنگ شکن برون اندامی ، خرید و نصب یک دستگاه ام آر آی ، راه اندازی اورژانس خارج از بیمارستان امام خلخال را از مهم ترین برنامه های در دست اقدام دانشکده علوم پزشکی برای ارتقای خدمات بهداشتی و درمانی ارائه شده به مردم ذکر کرد.
او اظهار داشت: با عملیاتی شدن این اقدامات بخش مهمی از مشکلات بخش درمانی منطقه برطرف و نیازها و خواسته های مردم بر اساس نقشه راه افق 1404 محقق خواهد شد.
خلخال در جنوب اردبیل قرار دارد.
7119/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.