علی نظری شیخ احمد روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با مساعدت سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران، دستورالعمل بخشودگی جرائم دیرکرد اقساط معوق تا پایان آبان ماه 97 به واحدهای صنعتی ابلاغ شده بود که با توجه به درخواست مکرر واحدهای صنعتی اردبیل 2 ماه دیگر تمدید شد.
وی اظهار داشت: طرح بخشودگی دیرکرد اقساط معوق با هدف حمایت از صنایع کوچک، رفع موانع تولیـد و افزایش اشتغالزایی به واحدهای صنعتی ابلاغ گردیده است .
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل بیان کرد: با توجه به محدودیت زمانی جهت بهره مندی از دستورالعمل بخشودگی جرایم ، واحدهای تولیدی به شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل مراجعه کنند.
نظری گفت:توسعه نواحی صنعتی با هدف اشتغال زایی ، تثبیت جمعیت و سرمایه گذاری بخش خصوصی در دستور کار مسئولان استان اردبیل است.
وی اضافه کرد: علاوه بر توسعه نواحی صنعتی طرح توسعه 6شهرک صنعتی به مساحت 148 هکتار در استان مد نظر است که در صورت تحقق تولید و اشتغال اجرا می شود.
در حال حاضر 23 شهرک و نواحی صنعتی در استان اردبیل متشکل از 9 ناحیه صنعتی ،هشت شهرک صنعتی و پنج شهرک صنعتی غیر دولتی فعال است.
7110/ 1257
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.