رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان اردبیل گفت: بنده به عنوان رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام رضا خاکپور را ورزشکار استان اردبیل نمی‌شناسم و حتی شماره او را نیز ندارم.  
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، به دنبال انتشار مصاحبه با قهرمان مسابقات بین‌المللی 2017 ترکیه در رشته پاورلیفتینگ فرزام طراحی با رد ادعاهای این جوان 25 ساله ورزشکار اردبیلی اظهار کرد: رضا خاکپور نه به عنوان یک ورزشکار بلکه به عنوان یک توریسم به ترکیه رفته و به شکل غیررسمی در مسابقات غیرقابل پذیرش از نظر فدراسیون حاضر شده است.
وی خاطرنشان کرد: هیچگونه مجوزی برای حضور خاکپور در مسابقات ترکیه از طریق فدراسیون و شورای برون‌مرزی صادر نشده و به هیچ عنوان نماینده ورزشکاران کشورمان نبوده‌اند و جالب است خاکپور هیچ مقام استانی و ملی نیز ندارد.
رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان اردبیل با اظهار تعجب از اظهارات این ورزشکار گفت: به هیچ وجه حضور رضا خاکپور را در مسابقات بین‌المللی و کسب مدالش را رسمی نمی‌دانیم و اظهارات اخیر او در رسانه‌ها به هیچ وجه صحت نداشته و ادعایی بیش نیست.
طراحی افزود: ما نه تنها رضا خاکپور را ورزشکار نمی‌دانیم بلکه در رشته‌های رزمی نیز چنین حضوری در مسابقات مورد تائید نبوده و قهرمانی محسوب نمی‌شود.
اما به دنبال این اظهارات عجیب و غریب از سوی رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان اردبیل که قهرمانی رضا خاکپور را در مسابقات بین‌المللی 2017 ترکیه به یک کاغذ پاره پرملات تعبیر کرده بود رضا خاکپور قهرمان مسابقات بین‌المللی 110 کیلوگرم جوانان در ترکیه با انتشار اسناد و مدارک اظهارات طراحی را رد کرده و به نوعی توهین به ورزشکاران و قهرمانان اعلام کرد.
این قهرمان مسابقات بین‌المللی خاطرنشان کرد: اظهارات رئیس هیئتی که حتی یکبار نیز سراغی از قهرمانان رشته خود نمی‌گیرد نباید تعجب آور باشد چرا که این فرد تنها مشغول کارهای حاشیه‌ای برای خودش است و هیچ شناختی از قهرمانان و مدال‌آوران رشته پاورلیفتینگ و پرورش اندام ندارد و به هیچ وجه شایسته نیست که در راس این هیئت قرار گرفته و در حق دیگران توهین کرده و حرف‌هایی را بزند که جز بی‌حرمتی نام دیگری نمی‌توان بر روی آن گذاشت.
خاکپور اضافه کرد: باید هم رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام و مسئولان ورزش و جوانان بنده را نشناسند چرا که اغلب این مسئولان نمی‌خواهند واقعیت‌های ورزشکاران را درک کرده و اصلا هیچ توجهی به قهرمانان و مدال‌آوران خود ندارند. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.