به گزارش ایرنا ، سلیم کریمی روز دوشنبه در بازدید گروه بازرسی مشترک از واحدهای صنفی بازار خلخال افزود: عدم درج قیمت بر روی کالا منشاء بسیاری از تخلفات صنفی دیگر در بازار می باشد.
وی با تاکید بر اینکه واحدهای صنفی ملزم به درج قیمت کالا ، پرهیز ار ارائه و فروش کالای با درج قیمت مخدوش و قلم خورده و ارائه فاکتور فروش به مشتری هستند، گفت: در بیشتر موارد عدم درج قیمت منشاء بسیاری از تخلفات صنفی از جمله گرانفروشی به بهانه افزایش نرخ کالا از مبداء تولید است.
وی با بیان اینکه قیمت درج شده بر روی کالا از سوی واحد تولید کننده دلیلی برای عدم درج قیمت در قفسه های فروش کالا در فروشگاه های بزرگ و زنجیره ای نیست اظهار داشت: درج قیمت برای اقلام در فروشگاه ‌های بزرگ الزامی است و در تمام کالاهای اساسی باید قیمت مصوب در ذیل قفسه فروش کالا درج شود.
رییس اداره تعزیرات حکومتی خلخال از اصناف و بازاریان خلخال خواست تا در راستای تنظیم بازار و تسهیل در خدمات ‌رسانی به مردم ضمن درج قیمت بر روی کالاها تنها به قیمت‌ روی کالا اکتفا نکرده و خود نیز قیمت کالا را با استفاده از برچسب های کددار در معرض دید مردم قرار دهند.
در جریان بازدید گروه بازرسی مشترک بازار خلخال حکم قضایی 6 واحد صنفی متخلف از سوی قاضی اداره تعزیرات حکومتی این شهرستان در محل بازدید صادر و برای این واحدهای صنفی جرایم تخلف صنفی منظور شد.
خلخال در جنوب اردبیل قرار دارد.
7119/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.