به گزارش ایرنا ، رویا کاظمی روز سه شنبه در نشستی با اصحاب شعر و ادب خلخال افزود: خرید آثار نویسندگان ،شعرا و ناشران کتاب در صورتی است که نویسندگان آثار خود را با استفاده از امکانات چاپ و نشر بومی داخل استان اردبیل به چاپ رسانده باشند.
وی با بیان اینکه هم اکنون 2 انجمن شعر و ادب در خلخال فعالیت بوده و از امکانات موجود مجتمع فرهنگی و هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهره می برند ، از ارائه سه مورد تسهیلات بانکی به نویسندگان در سال جاری خبرداد.
کاظمی اظهار داشت: در صورت تامین اعتبار تسهیلات مورد نیاز برای چاپ و نشر آثار نویسندگان منطقه در اختیار آنها قرار می گیرد.
او به بیمه 31 نفر از نویسندگان و فعالان فرهنگی ، هنری و قرآنی خلخال در سال جاری اشاره کرد و افزود: از زمان فعالیت صندوق بیمه هنرمندان بیشتر فعالان در عرصه فرهنگ ، هنر ،شعر ، ادب ، نمایش ، تئاتر و سینمای منطقه زیر پوشش این بیمه قرار گرفته اند.
وی از اعمال تخفیف 50 درصدی قیمت بلیط سینما برای هنرمندان و اصحاب فرهنگ و هنر و خانواده های آنها در سینمای خلخال خبر داد.
یاسر محمد پور ، معاون فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل نیز در این مراسم از ارائه بسته های حمایتی ویژه به فعالان عرصه فرهنگ و ادب استان و خرید 30 تا 50 درصدی آثار نویسندگان و شعرا با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی در جامعه خبرداد.
7119/6018.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.