زعفر احدزاده روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این جشنواره با شرکت قصه‌گویان برتر استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، زنجان، قزوین گیلان و اردبیل در 19 و20 آبان در سالن سینما تربیت کانون اردبیل برگزار می شود.
وی اظهار داشت: 30 قصه‌گوی برتر این 6 استان در گروه‌های سنی مختلف در این جشنواره رقابت و پنج منتخب برتر در آخر آذرماه همزمان با طولانی‌ترین شب سال در مرحله پایانی جشنواره در تهران حضور خواهند داشت.
وی هدف از برگزاری این جشنواره را تقویت پیوند میان خانواده، مربیان و متولیان با قصه به‌ عنوان میراثی گران‌بها عنوان کرد و گفت: علاقه‌مندان به قصه و قصه‌گویی جهت استفاده از مهارت‌های بسیار ارزشمند قصه‌گویان،می‌توانند از برنامه‌های متنوع و آموزنده این جشنواره بهره‌مند شوند.
احدزاده با اشاره به اینکه بزرگان و اساتید هنر قصه‌گویی کشور داوری این جشنواره را بر عهده خواهند داشت ،اضافه کرد: کارگاه آموزشی بیان هنرمندانه قصه روز جمعه 18 آبان ماه و نشست تخصصی «از قصه تا نمایش» روز شنبه 19 آبانماه برگزار خواهد شد.
وی باشاره به اینکه همراهی و همکاری نهادها و علاقه‌مندان در برگزاری این رویداد فرهنگی کشور به‌ویژه رسانه‌ها بسیار مؤثر خواهد بود ، گفت: حسن دولت‌آبادی از نویسندگان حوزه کودک ونوجوان و مجیدقناد مجری باسابقه برنامه‌های کودک تلویزیون،در تاریخ‌های 19 و20 آبان 1397 داوری منطقه 1 جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در اردبیل را به عهده خواهند داشت.
7110/ 1257
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.