به گزارش ایرنا ، بارش باران در چهاردهمین روز از دومین ماه پاییز موجب لغزندگی سطح خیابان ها و معابر عمومی این شهر و وقوع چند حادثه رانندگی برخورد خودروها با همدیگر را سبب شد.
فرامرز فرض الله پور ، رییس اداره هواشناسی خلخال روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا از افزایش دمای هوا با آغاز بارش باران در این شهر خبرداد و گفت: همزمان با بارش باران در شهر بارش برف ارتفاعات و مناطق کوهستانی این شهرستان را سفیدپوش کرده است.
وی اظهار داشت: دمای هوای صبح امروز خلخال به یک درجه زیر درجه رسید که در مقایسه با حداقل دمای دیروز 3 درجه افزایش نشان می دهد.
رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای خلخال نیز از بارش برف در گردنه الماس و سایر گردنه های برف گیر این شهرستان خبرداد و افزود: راه های منطقه به علت بارش های برف و باران لغزنده بوده و لازم است که رانندگان با احتیاط در سطح راه های کوهستانی حرکت کنند.
محمد قربانی گفت: راه ارتباطی خلخال به پونل که از یک ماه پیش به علت بارش باران ، جاری شدن سیل و تخریب بخشی از ساختمان یک دهنه پل در داخل حوزه استحفاظی استان گیلان مسدود شده، همچنان بر روی خودروها مسدود بوده و رانندگانی که قصد سفر به استان گیلان را دارند می توانند از مسیر راه خلخال به اسالم استفاده کنند.
وی افزود: دپوی خاک در جاده خلخال به پونل و در ابتدای راه حوزه گیلان در گردنه الماس صرفا برای پیشگیری از ورود خودروها به این راه مسدود انجام شده است.
قربانی گفت: رانندگانی که بدون توجه به تابلوهای هشدار دهنده مسدود بودن راه وارد این مسیر شده و تا گردنه الماس ادامه راه می دهند با برخورد با مانع دپوی خاک به مشکل برخورده و به ناچار باید 60 کیلومتر راه آمده را تا مبداء بازگشته و از مسیر اسالم ، خلخال به این شهرستان برسند.
7119/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.