مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل از ساخت 6 زمین چمن مصنوعی در اردبیل با مشارکت شهرداری اردبیل خبر داد
 
به گزارش ایسنا منطقه اردبیل، بهرام آقاخانی در نشست با خبرنگاران به مناسبت هفته تربیت بدنی اظهار کرد: توسعه ورزش قهرمانی و همگانی در اردبیل اولویت اداره ورزش و جوانان است و بر همین اساس وزارت ورزش و جوانان اعتبارات مناسبی را در اختیار استا‌ن‌ ها قرار داده است.
 
وی با تقدیر از شهرداری اردبیل در راستای توسعه ورزش همگانی در اردبیل خاطرنشان کرد: با حضور رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی شهردار اردبیل به عنوان دومین شهردار در کشور در توسعه ورزش همگانی تجلیل شد که افتخاری برای اردبیل محسوب می‌ شود.
 
مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل از اجرای 12 پروژه ورزشی در سطح استان اردبیل خبر داد و گفت: این پروژه‌ها در اردبیل در حال اجراست که به زودی آماده بهره برداری خواهد شد.
 
آقاخانی به افتتاح تالار بین المللی وزنه برداری اردبیل و میزبانی مسابقات بین المللی وزنه برداری اشاره و تصریح کرد: ما قهرمانان خوبی را در رشته وزنه‌ برداری در اردبیل تحویل جامعه ورزشی داده ایم و اردبیل در این رشته در اردبیل حرفی برای گفتن دارد.
 
وی با بیان اینکه اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل در حوزه قهرمانی به ۷۰ درصد اهداف خود دست یافته است، گفت: این رقم در حوزه ورزش همگانی به ۵۰ درصد رسیده است که اردبیل در رشته ورزش های همگانی جزو استان های پیشرو است.
 
مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل به حضور بازیکنان و ورزشکاران استان در اردوهای مختلف ورزشی نیز اشاره کرد و افزود: ۱۶۰ مورد دعوت به اردوهای تیم ملی، ۱۲میزبانی اردوهای تیم ملی، ۲۵۵ میزبانی مسابقات قهرمانی کشور و لیگ، ۱۳۹ مورد شرکت تیم های ورزشی در مسابقات قهرمانی کشور و ۸ مدال جهانی، آسیایی و پاراآسیایی حاصل عملکرد حوزه ورزش قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل در 6 ماهه اول سالجاری را شاهد بودیم.
 
آقاخانی از پیشرفت 78 درصدی سالن سرپوشیده دو ومیدانی اردبیل خبر داد و بیان کرد: این پروژه در خرداد ماه سالجاری افتتاح و در اختیار جامعه ورزش و دومیدانی کاران قرار می گیرد.
وی فعالیت خیرین ورزش را نیز در استان یادآور شد و اظهار کرد: ما با کمک خیرین ساخت سالن های چند منظوره و کوچک را در دست اقدام داریم که امیدواریم با استفاده از این ظرفیت در سال های آینده در استان به این مهم دست یابیم.
 
مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل به ساخت مجتمع های تخصصی ورزشی امثال مجموعه حسین رضازاده اردبیل اشاره و خاطرنشان کرد: مطالعات و برنامه ریزی برای ساخت سالن ۵ هزار نفری پارس آباد آغاز شده است.
 
آقاخانی حمایت شهرداری از ورزش استان را مناسب ارزیابی کرد و گفت: شهرداری اردبیل ۶ زمین در اختیار سرمایه گذاران برای احداث زمین چمن مصنوعی قرار داده است که این واگذاری در راستای توسعه ورزش های محلات و آموزش محور بوده است.


  Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA MicrosoftInternetExplorer4 /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-qformat:yes; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0in 5.4pt 0in 5.4pt; mso-para-margin-top:0in; mso-para-margin-right:0in; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0in; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-fareast-font-family:"Times New Roman"; mso-fareast-theme-font:minor-fareast; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin; mso-bidi-font-family:Arial; mso-bidi-theme-font:minor-bidi;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.