عضو هیئت رئیسه اتاق ایران گفت: بانک‌های عامل در این شرایط سخت اقتصادی که واحدهای تولیدی با مشکلات جدی روبرو هستند باید نسبت به تقسیط و استمهال بدهی صاحبان واحدهای تولیدی اقدام کنند.
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، حسین پیرموذن در جلسه حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری و اشتغال در اتاق بازرگانی اردبیل اظهار کرد: ما به صورت ملی این موضوع را در دستور کار قرار دادیم تا با مساعدت مدیران بانک‌های عامل زمینه حمایت و همراهی آنها را با تولیدکنندگان و سرمایه‌گذاران فراهم آوریم.
وی خاطرنشان کرد: در این شرایط سخت اقتصادی که تحریم دشمنان این مصایب را دوچندان کرده است باید به شکل همه جانبه صاحبان واحدهای تولیدی و بنگاه‌های اقتصادی مورد حمایت قرار گیرند تا تولید و اشتغال سرپا بماند.
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی استان اردبیل بیان کرد: وزرا و معاونین رئیس جمهور در جلسات مکرر با محوریت اتاق ایران تلاش می‌کنند تا به هر شکل ممکن موانع پیش روی تولیدکنندگان، صادرکنندگان و فعالان اقتصادی کشور را برطرف کنند که در این راستا ضروری است تا براساس یک برنامه‌‌ریزی دقیق به نحوی عمل کنیم تا بیش از این فشاری متوجه فعالان این بخش نشود.
پیرموذن به برگزاری جلسات مرتب کمیته حمایت قضائی از سرمایه‌گذاری در استان اردبیل اشاره کرد و افزود: از ابتدای امسال تاکنون به بیش از 69 پرونده در راستای حل مشکلات سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان رسیدگی شده و در اکثر موارد نیز این مصوبات جامه عمل پوشیده است.
وی ادامه داد: ما در استان اردبیل با برگزاری مرتب این جلسات به جای ارجاع پرونده‌های اختلاف تولیدکنندگان با بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی سعی می‌کنیم به شکل مسالمت‌آمیز و بیشتر به نفع سرمایه‌گذاران مشکلات به وجود آمده را برطرف کنیم. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.