بهرام آقاخانی روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگاران افزود: از این تعداد هم اکنون پیست اسکی آلوارس در شهرستان گردشگری سرعین برای استقبال از ورزشکاران ملی و بین‌المللی و میزبانی از رویدادهای ورزشی آماده بوده و یک پیست اسکی دیگر نیز در آنجا ایجاد خواهد شد.
وی از آماده‌سازی پیست اسکی فندقلوی نمین برای میزبانی از رویدادهای ملی و بین‌المللی در فصل زمستان خبر داد و اظهار داشت: بیش از 20 میلیارد ریال اعتبار برای آماده‌سازی و تکمیل این طرح موردنیاز است که بخش قابل توجهی از آن را وزارت ورزش و جوانان پرداخت کرده است.
او با اشاره به اینکه این پیست نیز برای میزبانی از رویدادهای ملی و بین‌المللی ورزش اسکی در حال آماده‌ سازی است، بیان کرد: قرار بود مسابقات بین‌المللی امسال در این پیست برگزار شود اما به دلیل آماده نشدن پیست در موعد مقرر برگزاری این مسابقات لغو شده و سال آینده میزبانی از این مسابقات قطعی است.
آقاخانی گفت: در منطقه گردشگری اندبیل شهرستان خلخال نیز یکی از جذاب ‌ترین پیست‌های اسکی کشور ایجاد خواهد شد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل افزود: احداث یک پیست اسکی استاندارد دیگر نیز در شهرستان مشگین‌شهر در دستور کار قرار دارد و طرح اولیه آن هم‌اکنون در دست مطالعه می‌باشد.
وی اظهار داشت: احداث و راه اندازی این پیست ها علاوه بر توسعه و پیشرفت ورزش استان باعث رشد و افزایش صنعت گردشگری، ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی منطقه خواهد شد.
6130/6016
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.