مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: سالن طبقاتی که در مجموعه ورزشی تختی در حال احداث است سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، بهرام آقاخانی در نشست هماهنگی هیئت‌های ورزشی با محوریت المپیاد استعدادهای برتر ورزشی در اردبیل اظهار کرد: ما به رغم کمبود منابع اعتباری در اواخر سال گذشته سعی کردیم تا مبالغی را به حساب هیئت‌های ورزشی واریز کنیم تا بخشی از بدهی آنها تسویه شود.
وی با بیان اینکه نسبت به سال گذشته منابع اعتباری اختصاص یافته به هیئت‌ها به شدت کاهش یافته است، خاطرنشان کرد: ما مرحله اول پرداختی خود را به هیئت‌ها انجام دادیم و در روزهای آینده نیز مرحله دوم پرداخت‌ها نیز انجام می‌شود تا همراهی خود را با هیئت‌های ورزشی و پشتیبانی از آنها نشان دهیم.
مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: ما تعدادی از سالن‌های ورزشی را به صورت اختصاصی در اختیار هیئت‌های ورزشی قرار دادیم ولی همچنان باید اذعان کنیم که سالن‌های ورزشی تخصصی در استان اردبیل کمتر ساخته شده است و ما تلاش می‌کنیم با تامین اعتبار ملی نسبت به ساخت سالن‌های تخصصی برای هیئت‌های ورزشی اقدام کنیم.
آقاخانی به احداث سالن طبقاتی در مجموعه ورزشی تختی اشاره و تصریح کرد: در این سالن‌ها حداقل پنج هیئت ورزشی مستقر خواهند شد.
وی به تجهیز سالن‌های ورزشی و وزنه‌برداری در اردبیل، پارس‌آباد و سرعین اشاره کرد و افزود: علیرغم اینکه در نیمه اول امسال با فشار مالی روبرو بودیم اما تلاش کردیم تا در حد وسع و توان خود کمک‌کار هیئت‌های ورزشی باشیم.
مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل به برگزاری المپیاد استعدادهای برتر ورزشی اشاره و بیان کرد: این المپیاد از استان اردبیل در دو سال اخیر شروع شد و بعد از برگزاری این المپیاد به شکل منطقه‌ای از امسال قرار است در گروه سنی 12 تا 15 سال در بیش از 39 رشته آقایان و 27 رشته بانوان برگزار شود که ما در استان اردبیل در مجموع در 33 رشته این المپیاد را برگزار خواهیم کرد.
آقاخانی با انتقاد از عدم حضور روسای هیئت‌های ورزشی در چنین جلسات هماهنگی و برنامه‌ریزی برای برگزاری مطلوب این رویدادها ادامه داد: جالب است از برخی از هیئت‌ها نه تنها رئیس بلکه دبیران و نائب رئیسان نیز حاضر نشدند و ما تصمیم داریم براساس مشارکت هیئت‌های ورزشی همکاری‌مان را با آنها ادامه دهیم.
وی اظهار کرد: اگر هیئت‌های ورزشی 20 درصد جلو بیایند ما 80 درصد آماده همکاری با آنها و کمک به هیئت‌های ورزشی هستیم تا مسابقات و رویدادهای ورزشی خود را برگزار کنند.
مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل ضرورت توجه به بررسی عملکرد هیئت‌ها از سوی فدراسیون و ورزش و جوانان را با اولویت استعدادیابی یادآور شد و خاطرنشان کرد: در همین راستا انتظار داریم تا هیئت‌ها در برگزاری کیفی المپیاد در ماه آینده یاریگر ما باشند چرا که قرار است وزارت ورزش و جوانان براساس مشارکت استان‌ها و همراهی هیئت‌ها در برگزاری این رویداد منابع اعتباری و کمک‌هایی را به هیئت‌ها داشته باشند.
آقاخانی به لزوم تعامل و همکاری هیئت‌ها را با اداره کل ورزش و جوانان در ارائه آمار، اطلاعات و مستندات اشاره کرد و گفت: همانطوری که ما 2.5 میلیارد تومان از وزارت اعتبار عمرانی گرفتیم انتظار داریم هیئت‌ها نیز در تعامل با فدراسیون‌ها نسبت به جذب 10 درصد اعتبارات خود از محل فدراسیون تلاش جدی انجام دهند تا برخی کمبودها و نارسائی‌ها برطرف شود. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.