مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: استکبار جهانی در جنگ نرم جهانی خود مقهور قدرت ایمان و اراده ملت ایران خواهد شد چرا که در هیچ مقطعی این ملت از آرمان بلند خود کوتاه نمی‌آید.
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، حجت‌الاسلام مهدی ستوده در همایش اتحادیه انجمن‌های اسلامی اردبیل اظهار کرد: امام حسین(ع) با پشت سر گذاشتن 27 منزل دوم محرم وارد کربلا شد در حالی که پیام راستین آن حضرت احیای دین الهی و مبارزه با ظالمی بود که می‌خواست حق مردم را ناحق و عدالت الهی را وارونه نشان دهد.
وی خاطرنشان کرد: ما با عزاداری خود امروز می‌خواهیم این حقیقت را نشان دهیم که همچنان با پیروی از خط امامت و ولایت به عنوان اصول دین می‌توانیم راه را از بیراهه بشناسیم و با شناخت امام خود راه درست و حقیقی را با صلابت تمام طی کنیم.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل افزود: امروز با یک نسل متفاوت از گذشته روبرو هستیم که بیشتر وقت خود را در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی سر می‌کنند که برای ارتباط‌گیری با این نسل ضروری است به شکل منطقی و مستدل با آنها سخن بگوئیم.
ستوده ادامه داد: ملت ایران در پیروی از مقتدای خود یک بار برای همیشه به آمریکا به عنوان شیطان بزرگ نه گفتند و با وجود همه فشارها و تهدیدها همچنان این روحیه نه گفتن به استکبار درر سبک و سیاق زندگی این ملت به عینه مشاهده می‌شود هر چند که دشمن تلاش می‌کند تا در جنگ روانی و نرم ملت ما را مقهور کند.
وی بیان کرد: ما امروز در حساس‌ترین شرایط باید موقعیت خودمان را بشناسیم و تک تک خانواده‌ها در تربیت فرزندانشان حساس باشند که اگر این مراقبت و حساسیت نباشد امکان انحراف نسل امروز بیش از گذشته به چشم می‌آید.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل تصریح کرد: خود اولیا و پدران و مادران باید در وهله اول عمل کننده به شریعت دین باشند سپس دیگران را به رعایت حدود و احکام الهی دعوت کنند وگرنه پذیرش حرف حق نیز ممکن نخواهد بود.
ستوده مجهز شدن خانواده‌ها را به سواد عاطفی، ارتباطی و سواد تربیتی یادآور شد و خاطرنشان کرد: ما خودمان انقلاب کردیم و باید خودمان تلاش کنیم تا از این مهلکه‌ای که دشمن می‌خواهد به نظام و مردم ما ضربه بزند نجات یابیم که عنصر حقیقی در این زمینه حفظ روحیه انقلابی و توجه به عملگرایی است تا با پرهیز از شعارزندگی بتوانیم به اهداف موردنظر دست پیدا کنیم.
در این همایش تعدادی از اعضای اتحادیه انجمن‌های اسلامی ضرورت توجه به امر به معروف و نهی از منکر را در ایام محرم و دور شدن از فضای انحرافات و برخی شبهات را در عزاداری‌ها، مداحی‌ها و سخنرانی‌های احتمالی متذکر شده و ضرورت آگاهی به توطئه دشمنان را در بر هم زدن وحدت امت اسلامی به ویژه اختلاف‌افکنی بین عرب و عجم و شیعه و سنی را یادآور شدند.
در این همایش همچنین به تلاش دشمنان برای ایجاد انحراف در عزاداری ماه محرم و دور شدن از شعارزدگی و توجه به معروف‌ها در جامعه تاکید شد. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.