رئیس جهاددانشگاهی استان اردبیل گفت:  به همت دولت و مسئولان، شاهد دستاوردهای مهم و اقدامات تاثیرگذاری در استان اردبیل هستیم.
به گزارش ایسنا منطقه اردبیل، مهران اوچی اردبیلی در حاشیه بازدید از نمایشگاه عملکرد دستگاه های اجرایی استان که به مناسبت هفته دولت برپا شده است با بیان این مطلب افزود: برگزاری این نمایشگاه و ارایه عملکرد دولت به مردم  بسیار موثر و منحصر به فرد است که موجب اطلاع رسانی از فعالیت دستگاه های اجرایی، جذب سرمایه گذار و همچنین ایجاد اعتماد در بین مردم می شود  .
وی اظهار کرد: ‌ استانداری اردبیل در قالب رفع موانع تولید کشور توانسته است در  فعال سازی واحدهای صنعتی و کارخانه های سطح استان که به دلایلی مسکوت شده بودند خوب عمل کند و تاکنون شتاب و رسیدگی مناسبی را در این خصوص شاهد بوده ایم.
رئیس جهاددانشگاهی واحد استان اردبیل با اشاره به تاکید استاندار اردبیل بر توسعه توریسم سلامت در استان تصریح کرد: جهاددانشگاهی در حوزه گردشگری سلامت  فعالیت های خوب با برنامه های عملیاتی مناسب در حال اقدام دارد که در اقتصاد استان اردبیل تاثیرات خوبی را به دنبال خواهد داشت. 
اوچی اردبیلی از راه اندازی مرکز آموزش تخصصی کوتاه مدت جهاددانشگاهی در پارس آباد در سال جاری خبر داد و یادآور شد: این نهاد با مهارت محور کردن دوره های آموزشی خود، بستر های لازم را برای اشتغال و کار آفرینی در شهرستان های استان فراهم می کند.
 وی خاطرنشان کرد: در راستای عقد تفاهم نامه همکاری فی مابین استانداری اردبیل و جهاددانشگاهی، با توجه به ظرفیت های موجود در بدنه جهاددانشگاهی، ماموریت هایی که از سوی استاندار اردبیل به این نهاد محول شده است، از جمله اشتغال فراگیر روستائی و توانمند سازی نیروی انسانی، ایجاد و راه اندازی مجتمع سلامت و پایلوت صنعتی تولید نشاسته پلیمری و ... که با همت و تلاش جهادی، این نهاد انقلابی هم سهم خود را در تحقق برنامه های وزین استاندار در خصوص ایجاد ۲۰ هزار فرصت شغلی در سال جاری ایفا خواهد کرد.
رئیس جهاددانشگاهی استان اردبیل  تصریح کرد: از اقدامات مهم این نهاد در استان می‌توان به راه‌اندازی مرکز درمان ناباروری اشاره کرد که در این حوزه به موفقیت‌های بسیاری دست یافته است و بیش از هزار زوج نتیجه مثبت گرفته و ۴۶۰ زوج نابارور صاحب فزرند شده اند که این مسئله نیز با هدف توسعه گردشگری سلامت در استان نقش بسیار مهمی ایفا کرده است.
مهران اوچی اردبیلی با تبریک ویژه به مردم  استان اردبیل در خصوص موافقت از کلیات طرح ۸ منطقه آزاد تجاری یادآور شد: تلاش های مسئولان ارشد استانی در خصوص تسهیل و تسریع روند پروژه راه آهن اردبیل ارزشمند و قابل تقدیر است.
گفتنی است این نمایشگاه به همت استانداری اردبیل و با همکاری دستگاه های اجرای استان از 3 لغایت 8 شهریور  دبیرستان مدرس بر پا شده است که در آن دستگاه‌های اجرایی استان عملکردهای شاخص خود را به شکل اینفوگرافیک، عکس و آثار فرهنگی و هنری را در معرض دید عموم مردم قرار داده‌اند.
با سلام و احترام

انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.