به گزارش ایرنا ، علی نواداد روز چهارشنبه در آیین تحویل تجهیزات ورزشی به مدارس استان افزود: روش های تربیتی ناصحیح نسل دانش آموزان ما را تهدید می کند و باید با اصلاح روش های تربیتی راه توسعه کشور را میسر کرد.
وی بیان کرد: آموزش و پرورش وظیفه خطیری بر عهده دارد و اداره کشور در آینده به نوعی به عملکرد این دستگاه فرهنگی وابسته است.
وی گفت: با توجه بیشتر به این دستگاه آموزشی فرهنگی و تامین لوازم مورد نیاز مدارس می توان زمینه رشد و شکوفایی علمی و تربیتی دانش آموزان فراهم کرد.
مدیرل آموزش و پرورش استان اردبیل هم در این آیین از کسب 81 مقام کشوری توسط دانش آموزان استان در المپیادهای ورزشی خبر داد و گفت: برای موفقیت دانش آموزان در مسابقات ورزشی لوازمی نیاز است که با تامین آن می توانیم در زمینه های زیادی حرفی برای گفتن داشته باشیم.
احمد ناصری افزود: در سال جاری بیش از 67 درصد دانش آموزان استان در مسابقات و المپیادهای ورزشی درون و بیرون مدرسه ای شرکت کرده اند.
وی بیان کرد: 23 سالن ورزشی مدارس در استان در حال ساخت است که تا مهرماه سال جاری سه باب از این سالن ها و تا پایان سال هشت مورد به اتمام می رسد.
وی سهم استان اردبیل از اعتبارات ورزش مدارس را 10 میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: استفاده از این اعتبار و تامین فضاهای ورزشی باعث تقویت انگیزه و ایجاد نشاط در مدارس خواهد شد.
بیش از 233 هزار نفر دانش آموز در مدارس استان اردبیل تحصیل می کنند.
3006/ 1257
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.