بازگشت همه بسوی اوست

دوستی قدیمی از نخبگان با سواد و مدیران لایق کشور نا بهنگام از میان ما رفت. مرحوم دکتر احمد خالدی از دانشجویان سال 1353 رشته صنایع دانشگاه علم و صنعت که بعدا" کارشناسی ارشد فلسفه و دکترای علوم قرآنی خود را اخذ و از شاگردان دکتر ابراهیمی دینانی بود، خود استاد معارف این دانشگاه شد و تا آخرین روزهای عمر نیز در این سمت خدمت کرد.

وی از مدیران کشور که در سمتهای معاون اموربین الملل وزارت نفت، معاون امور اقتصادی شورای عالی امنیت ملی، معاون وزیر بازرگانی و رئیس سازمان بازرسی و نظارت بر قیمت کالا و خدمات، مدیرعامل سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، معاون آموزشی دانشگاه امام صادق(ع) و مدیرعامل انتشارات سروش شاغل بود و به سلامت نفس، خوش طینتی و پاک دستی مشهور بود از مهمترین ویژگی های او صعه و صدر و گشادگی سینه در مواجهه با اندیشه های متفاوت و متنوع بود که همین امر مردی محبوب و دوست داشتنی را در بین همه طیف های سیاسی ساخته بود طیف دوستان او چپ و راست نداشت  همه از دوستان او بودند و او نیز همه را دوست می داشت.

او شب تولد امام رضا(ع) به همراه تعدادی از دوستان عازم مشهد مقدس شد و قبل از آنکه موفق به زیارت حرم مطهر شود به دیار باقی شتافت. خانواده و دوستانش به سوگ این عزیز از دست رفته نشسته و مراسم سوم آن فقید روز دوشنبه 16/5/96 ساعت 16 الی 18 در مسجد دانشگاه امام صادق(ع) در پل مدیریت و مراسم شب هفت نیز در روز جمعه 20/5/96 ساعت 15:30 الی 17  برقرار است. حضور همگان باعث ارزش نهادن به مدیران لایق و خدمتگذار خواهد بود.

دوستان و خانواده مرحوم

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.