متقاضیان مسکن مهر پردیس این روزها به واسطه روش تازه پاسخگویی مسئولین شرکت عمران پردیس دچار بلاتکلیفی و سردرگمی تازه ای شده اند، در ادامه گزارش میدانی خبرنگار جماران از چگونگی این روند را بخوانید.

به گزارش خبرنگار جماران؛ شرکت مادرتخصصی عمران پردیس که مرجع استعلام، پیگیری و مراجعه متقاضیان مسکن مهر و مسکن ملی پردیس است، مدتی در حدود دو هفته است که  از ورود مراجعین به ساختمان جلوگیری کرده و مدعی است که خدمات خود را به صورت آنلاین ارائه می دهد. 

این نهاد که مرکز مراجعه مردم برای استعلام و کسب اطمینان برای خرید، انتقال سند و سایر امور مربوط به مسکن مهر و مسکن ملی بوده است، درب های ساختمان را به روی مراجعین بسته است، و مراجعه کنندگان از طریق نگهبانان مجموعه، و به طرز نامناسبی شاید بتوانند اطلاعات مورد نظرشان را به دست آورند. 

روی درهای ساختمان (همان طور که در تصاویر مشخص است) بنرهایی نصب شده است که افراد را به مراجعه به سامانه pardis.city و تماس تلفنی ارجاع می دهد، اما مشاهده خبرنگار جماران حاکی از آن است که این سامانه به طور کامل راه اندازی نشده است، و به سختی و در ساعات و روزهای محدودی می توان برای بارگزاری مدارک مورد نظر اقدام کرد. همچنین کسی پاسخگوی تماس های تلفنی نیست. 

 

 

حاصل مراجعه خبرنگار جماران به سامانه مورد اشاره را در تصویر زیر مشاهده می کنید. 

 

2

 

 

 

نقل و انتقلات غیرقانونی مسکن (از جمله: فروش یک واحد به چندین نفر، فروش غیرقانونی امتیاز مسکن ملی و...) که مردم را به شدت دچار دردسر و خسارت های مالی می کند، پیش از این نیز معاملات در این بخش را با ریسک بالا و عدم اطمینان همراه کرده بود. بخشی از این مشکلات با مراجعه مردم به شرکت عمران پردیس و استعلام از این شرکت مرتفع می شد.

اکنون و با تصمیم جدید شرکت مذکور مبنی بر اجازه نداشتن مردم به حضور در این مکان، این امکان نیز از متقاضیان سلب شده است.

علاوه بر این ها طی صحبت هایی که توسط خبرنگار جماران با مردم حاضر انجام شد، متوجه شدیم طی این روند نگرانی های دیگری در ارتباط با پرداخت مبالغ از سوی مردم به شرکت و عدم اطمینان از انجام امور برای ایشان ایجاد شده است.

ضروری است مسئولین مربوطه به این حوزه ورود کرده و امکان مراجعه و پیگیری مردم را، به عنوان کسانی که در ازای آوردن کل سرمایه شان به شرکت عمران حق حداقلی حضور و پیگیری از آن ها سلب شده، فراهم آورند. 

در ویدئوی زیر می توانید بخش کوچکی از مراجعه افراد و نحوه پاسخگویی را مشاهده کنید.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.