نمایشگاهی از آثار برگزیده «مهرواره بین‌المللی نقاشی اربعین» و ویژه برنامه نقالی و نقاشی کودک و نوجوان در نگارستان امام خمینی(س) اصفهان برگزار شد.

آثار برگزیده «مهرواره بین‌المللی نقاشی اربعین» و ویژه برنامه نقالی و نقاشی کودک و نوجوان در نگارستان امام خمینی(س) اصفهان نمایش داده شد.

به گزارش جماران، مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) اصفهان در راستای توسعه روزافزون فرهنگ عاشورایی میان کودکان و نوجوانان برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری را با عنوان «اربعینی شویم» جهت اجرا در ایام اربعین حسینی(ع) پیش بینی کرده است.

از جمله این برنامه‌ها افتتاح نمایشگاه آثار برگزیده «مهرواره بین‌المللی نقاشی اربعین» با استفاده از 80 اثر منتخب هنرمندان کودک نوجوان سراسر ایران و کشورهای همسایه اسلامی است؛ که با همکاری کانون پرورشی و فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان روز 12 شهریور در نگارستان امام خمینی(س) اصفهان برگزار  شد.

همچنین  ویژه برنامه  نقالی و نقاشی با محوریت کودکان و نوجوانان به همین مناسبت در نگارستان امام خمینی(س) اصفهان برگزار شد. اجرای برنامه نقالی توسط هنرمند جوان ایمان قاسمی  با موضوع حضرت زینب(س) و در ادامه به تصویر کشیدن وقایع گفته شده در نقالی و خلق آثار هنری توسط منتخبی از هنرمندان کودک و نوجوان اصفهانی از مراکز برتر آموزشی با حضور مربیان در کارگاه نقاشی و برپایی نمایشگاه آثار خلق شده از جمله برنامه‌های این بخش بود.

این نمایشگاه‌ها از 12 لغایت 22 شهریور 1402 صبح‌ها از ساعت 8 تا 14 و عصرها از ساعت 16 تا 18 در اصفهان، میدان فیض، نگارستان امام خمینی(س) برای بازدید علاقه مندان دایر است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.