عملیات آبفا در حالی صورتی می‌گیرد از یک بلوار عریض و دیگر بلوار کندرو، تنها امکان عبور یک خودرو امکان‌پذیر است و تمام فضاهای دیگر مسدود شده است، در صورتی که در هر عملیاتی عمرانی در نقاط پرتردد همواره مسیرهای جایگزین دیده می‌شود و عملیات به صورت مرحله‌ای انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار جماران؛ چندین روز است که عملیات آبفا در در مقطع میدان چهارشیر تا میدان پنج نخل بلوار مدرس که یکی از مسیرهای اصلی و پرتردد کلان‌شهر اهواز به شمار می‌رود، موجب راه‌بندان شده و این مسیر پرترافیک را فلج کرده است. 

عملیات آبفا در حالی صورتی می‌گیرد از یک بلوار عریض و دیگر بلوار کندرو، تنها امکان عبور یک خودرو امکان‌پذیر است و تمام فضاهای دیگر مسدود شده است، در صورتی که در هر عملیاتی عمرانی در نقاط پرتردد همواره مسیرهای جایگزین دیده می‌شود و عملیات به صورت مرحله‌ای انجام می‌شود.

از سوی دیگر شهرداری اهواز در خصوص این‌ ترافیک طولانی هیچ اقدامی انجام نداده است. اضافه بر این‌که مسیر جایگزینی تعیین نشده و تابلوهای هشدار به میزان کافی نصب نشده است، در خصوص این راه‌بندان اطلاع‌رسانی هم نکرده است.

اکنون شهروندان اهوازی به دلیل عدم توجه دستگاه‌های متولی باید در گرمای شدید هوا، دشواری بسیاری را جهت یک تردد ساده تحمل کنند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.