دین پرست معاون وزیر کشور و دبیر قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا، در نامه ای به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی پیگیر اجرایی شدن مصوبات ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا درخصوص اجرای بند ۳ مصوبات هفتاد و نهمین جلسه ستاد ملی مدیریت کرونا شد.

به گزارش جماران؛ دین پرست معاون وزیر کشور و دبیر قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا، در نامه ای به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و معاون امنیتی وانتظامی وزارت کشور و رئیس کمیته امنیتی، انتظامی و اجتماعی ستاد ملی مبارزه با کرونا خواستار اجرای بند ۳ مصوبات هفتاد و نهمین جلسه ستاد ملی مدیریت کرونا شد.

بابک دین پرست معاون وزیر کشور و دبیر قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا، در نامه ای به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور و رئیس کمیته امنیتی، انتظامی و اجتماعی ستاد ملی مبارزه با کرونا خواستار اجرای بند ۳  مصوبات هفتاد و نهمین جلسه ستاد ملی مدیریت کرونا شد.

گفتنی است در بند ۳ مصوبات آخرین جلسه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا آمده است: قرارگاه عملیاتی ظرف ۳ روز، تجارب و پیشنهادات استانداران، وزارت بهداشت و نظریات تخصصی دانشگاه‌های علوم پزشکی را جمع آوری و ظرف یک هفته طرح جامع بازنگری و تحول در ساز و کارهای مقابله با کرونا تهیه و ارائه شود."

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1520630
  • منبع: پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.