«باشگاه مخاطبان» پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران آماده دریافت خبر، عکس، فیلم و سوژه های مخاطبان گرامی است. تمامی مخاطبان می توانند از طریق پست الکترونیکی News@jamaran.ir با جماران در ارتباط باشند.

به گزارش سرویس باشگاه مخاطبان پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران، یادداشت زیر را امیرغلامی زاده، در خصوص برخی انتقادات به خریدهای جدید تیم تراکتورسازی تبریز و همچنین میانگین سنی بالای این تیم برای جماران ارسال کرده است.

در فوتبال روز دنیا یکی از مباحثی که همیشه مطرح بوده است، بحث میانگین سنی برای تیم های فوتبال می باشد. بی شک در ماراتن 90 دقیقه ای فوتبال بحث جوانی و میزان دوندگی یکی از دلایل برتری یک تیم محسوب می شود. ولی در بسیاری از مسابقات فوتبال جهان دیده شده است که تیم های جوان همیشه پیروز نبوده اند و تیم های با تجربه هم بوده اند که با حرفه ای گری موفق به شکست دادن تیم حریف شده اند.

باشگاه تراکتورسازی در فصل نقل و انتقالات یکی از شلوغ ترین سالهای جا به جایی بازیکنان را تجربه کرده است. حضور بازیکنان نامی و ستاره یکی از سیاست های مدیریت و کادرفنی سرخ های تبریز بوده است. در چند روز اخیر از سوی برخی کارشناسان انتقاداتی بابت جذب بازیکنان مسن در این تیم صورت گرفته است و نگرانی خود از حضور این بازیکنان را اعلام کرده اند.

اگر با کمی تامل و بررسی موشکافانه وضعیت تیم تراکتورسازی را مطالعه قرار دهیم به این نتیجه خواهیم رسید که این تیم بر خلاف فصول قبلی با حرفه ای گری و مشورت برای لیگ برتر فصل شانزدهم بسته شده است. در سال های قبل یکی از مشکلات همیشگی تراکتورسازی، نبود بازیکنان هم سطح در ترکیب و نیمکت این تیم بوده است که امسال با جذب بازیکنان جدید این مشکل در حال رفع شدن می باشد. اخباری، آقایی، ایرانپوریان، کیانی، عشوری، شفیعی و رفیعی بازیکنانی هستند که در فصل گذشته از عناصر کلیدی و تاثیرگذار بودند که با حفظ بازیکنان نامبرده، مطمئنا هفتاد درصد ترکیب اصلی تیم تراکتورسازی برای فصل آتی را تشکیل خواهند داد. با اضافه شدن بازیکنانی نظیر کرار و نوری در خط میانی، وزنه تهاجمی سرخ ها نسبت به فصل گذشته افزایش خواهد یافت. حضور محسن بنگر با تجربه به جای شجاع خلیل زاده از تصمیمات صحیح قلعه نویی برای خط دفاعی بوده است. قلعه نویی با اضافه کردن محمد ابراهیمی ، توازن را در کناره ها رعایت کرده است. حضور رفیعی در سمت چپ و محمد ابراهیمی پرسرعت و تکنیکی در سمت راست دفاع هر حریفی را با مشکل رو به رو خواهد کرد. مطمئنا ژنرال از ادینهو در نوک پیکان خط حمله استفاده خواهد کرد تا این بازیکن گل زن و ششدانگ خیال قلعه نویی و هواداران را از گل زنی راحت کند. البته حضور مهدی شریفی، فرزاد حاتمی و رمضان زاده نیمکت تراکتور را غنی تر از فصول گذشته می کند.

یکی از شاخصه هایی که ما از تیم های امیر قلعه نویی همیشه شاهد بودیم، بدنسازی مناسب قبل از فصل تیم های تحت هدایت وی می باشد که همیشه در این مورد مهم تاکید اساسی داشته است. ژنرال با توجه به تجربه چندین ساله می تواند با مدیریت و نظم و ترتیب تراکتور را به نتایج درخشان برساند. در شرایط فعلی نباید قصاص قبل از جنایت کرد و با انتقادات زودرس تراکتور مدل جدید را پیر جلوه داد چرا که انتقادات قبل از شروع فصل آسیب جدی به روحیه و تمرکز تیمی خواهد گذاشت.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.