همایش «تبیین اندیشه امام خمینی(س)» دوازده بهمن ماه سال جاری در شهر تیران استان اصفهان برگزار می شود.

جلسه هم اندیشی برگزاری همایش نیم روزه «تبیین اندیشه امام خمینی(س)» در شهرستان تیران با حضور حجت الاسلام و المسلمین عباس کمساری مدیر مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین حسین رشیدیان نماینده ولی فقیه و امام جمعه تیران و مجید حججی فرماندار تیران در دفتر فرمانداری تیران برگزار شد.

به گزارش جماران، حجت الاسلام و المسلمین عباس کمساری در این جلسه در خصوص لزوم ترویج اندیشه و گفتمان امام خمینی(س) در جامعه و رجوع به آراء ایشان  و برگزاری همایش های نیم روزه در شهرستان های مختلف  با موضوع تبیین اندیشه امام (س) توضیحاتی را بیان کرد.

حجت الاسلام حسین رشیدیان نیز ضمن ابراز خرسندی از برگزاری چنین همایش هایی، بر برگزاری هرچه پر بارتر این برنامه ها و برنامه های جنبی آن شامل نمایشگاه از آثار و تألیفات و تصاویر حضرت امام خمینی(س) تأکید کرد.

همچنین مجید حججیضمن استقبال از برگزاری جلسه  و بیان ظرفیت های  شهر تیران، در خصوص تشکیل کارگروه های اجرایی و برگزاری همایش نیم روزه تبیین اندیشه های امام خمینی در بهمن ماه گزارشی ارائه کرد.

در پایان مقرر شد با همکاری مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) اصفهان و فرمانداری و دستگاه های فرهنگی شهر تیران همایش نیم روزه «تبیین اندیشه امام خمینی(س)» با موضوع «انتخابات در اندیشه امام خمینی(س)» روز 12 بهمن هم زمان با سالروز ورود تاریخی حضرت امام به میهمن در تیران برگزار شود.

برخی از تصاویر این جلسه را در ادامه  می بینید:

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.