رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام در راستای ارائه هرچه بهتر خدمات به زائران اربعین حسینی از بیمارستان امام حسین(ع) و زیرساخت های بهداشتی و درمانی پایانه مرزی مهران بازدید کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام  به همراه دیگر مسئولان این دانشگاه در راستای ارائه هرچه بهتر خدمات به زائران اربعین حسینی و بررسی زیرساخت های درمانی شهرستان مهران از بیمارستان امام حسین(ع) و زیرساخت های بهداشتی و درمانی پایانه مرزی مهران بازدید کرد.

به گزارش جماران، محمد کریمیان در بازدید از بخش های مختلف بیمارستان و اورژانس جدید الاحداث بیمارستان امام حسین(ع) شهرستان مهران روند خدمات دهی به مردم و زائران اربعین حسینی را مورد بررسی و ارزیابی قرار داد و به بررسی وضعیت بیمارستان، چالش‌ ها و نارسایی‌ ها و ظرفیت های موجود در حوزه تجهیزات پزشکی و نیازمندی‌ های حوزه درمان پرداخت.
رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام همچنین با مسئولان و پرسنل بیمارستان امام حسین(ع) دیدار و گفت و گو کرد و از خدمات و تلاش های آنها در راستای خدمت به زائران اربعین حسینی تقدیر کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام از زیرساخت های مختلف بهداشتی و درمانی پایانه مرزی مهران و مرکز فوریت پزشکی، درمانگاه و گیت‌ های بهداشتی درمانی این پایانه  بازدید و با مسئولان و پرسنل مستقر در این مراکز دیدار و گفت و گو کرد و ضمن تقدیر از خدمات و زحمات مسئولان و کارکنان حوزه‌ های مختلف دانشگاه، آمادگی پرسنل در رابطه با خدمات دهی به زائران اربعین حسینی را مطلوب ارزیابی کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.