جواد آقازاده روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از جمله مهمترین طرح های این حوزه می توان به فاز توسعه 220 تختخوابی بیمارستان امام خمینی (ره) ارومیه اشاره کرد.
وی اضافه کرد: علاوه بر طرح های افتتاحی در هفته دولت، به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، 80 طرح بهداشتی درمانی در استان به بهره برداری می رسد.
وی بیان کرد: علاوه بر فاز توسعه بیمارستان امام خمینی (ره) ارومیه، کلینیک تخصصی و فوق تخصصی تدبیر، بیمارستان های شهرستان های مختلف از جمله خوی و فاز توسعه و بهبود هتلینگ بیمارستان هایی نظیر آیت الله طالقانی ارومیه از دیگر طرح های افتتاحی به شمار می رود.
رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی با اشاره به افزایش 28 هزار مترمربعی فضاهای آموزشی استان در سال های اخیر گفت: دریافت مجوز تربیت چهار دستیار رادیولوژی، همکاری مشترک علمی با دانشگاه ارزروم ترکیه از جمله دیگر موفقیت های این بخش است.
آقازاده آذربایجان غربی را استان هفتم کشور در شاخص های بهداشتی عنوان کرد و افزود: این امر با توسعه طرح های بیمارستانی به ویژه در مناطق و شهرستان های محروم اتفاق افتاده و روز به روز بهبود می یابد.
وی اظهار امیدواری کرد که میانگین تخت بیمارستانی در آذربایجان غربی در سال های آینده به 2 تخت به ازای هر یکهزار نفر برسد در حالی که این رقم در حال حاضر حدود 1.2 تخت به ازای هر یکهزار نفر است.
به گزارش ایرنا، در ماه های اخیر طرح های بیمارستانی قابل توجهی در آذربایجان غربی در حال احداث بوده که فاز توسعه بیمارستان های امام خمینی (ره)، بیمارستان زنان و کلینیک تدبیر ارومیه، بیمارستان های امام خمینی (ره) و آیت الله خویی خوی و بیمارستان های دیگر شهرستان ها از جمله آنهاست.
8137/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.