وحید بیاتلو روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا به باخت چهار بر صفر تیمش در مقابل گل گهر اشاره کرد و افزود: با گذشت سه هفته از رقابت های لیگ دسته یک کشور تیم ما فقط توانسته با بازیکنان امید قرارداد ببندد و فرصت اندکی برای هماهنگی و انجام تمرین های تاکتیکی و تیمی داشتیم.
وی بیان کرد: با وجود اضافه کردن هشت بازیکن به بدنه تیم، برای داشتن تیمی مستحکم و قدرتمند نیازمند جذب پنج بازیکن جدید در پست های مختلف هستیم.
وی با اشاره به اینکه تیم گل گهر سیرجان چهار ماه تمرین منظم داشته است، ادامه داد: باید به ما فرصت داده شود تا تیم 90 ارومیه را بسازیم زیرا هماهنگی تیمی زمان بر است و نمی توان تیم خوبی ساخت.
بیاتلو گفت: در نیمه نخست دیدار با گل گهر سیرجان موقعیت های گل زنی را از آنها گرفتیم ولی در ادامه از نظر جسمی و روانی افت داشتیم.
وی افزود: لیگ دسته یک بزودی به مدت یک ماه تعطیل می شود و این فرصت خوبی است که با تمرین های منظم به صورت صبح و بعدازظهر به روزهای آرمانی و آمادگی برسیم.
سرمربی تیم 90 ارومیه گفت: از تمام هوادارانی که برای تشویق تیم محبوبشان به زمین چمن تختی آمده بودند، تشکر می کنم و از اینکه نتوانستیم آنان را خوشحال کنیم، پوزش می طلبم.
وی افزود: تاکتیک تیم بازیکنانم قابل قبول است ولی از افت جسمی آنان باعث شد که نتوانند روند مثبت خود را ادامه دهند.
بیاتلو گفت: من به پیشرفت بازیکنانم ایمان دارم و امروز اولین بار بود که دیدم ورزشگاه تختی پر از تماشاگر شده است و امیدوارم حمایت هواداران ادامه داشته باشد.
به گزارش ایرنا تیم 90 ارومیه روز گذشته در سومین هفته رقابت های لیگ دسته باشگاه های ایران با نتیجه چهار بر صفر از گل گهر سیرجان شکست خورد.
این تیم که دیدار هفته نخست را از دست داده بود، یکشنبه گذشته نیز با نتیجه 6 بر صفر مقابل پرسپولیس پاکدشت مغلوب شد.
7156/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.