به گزارش ایرنا، ایوب آذین پور روز یکشنبه در مراسم تجلیل از کارمندان نمونه دولتی بوکان که در سالن شهید رجایی فرمانداری برگزار شد، افزود: وجدان کاری و صداقت از ویژگی های بزرگواران بود و دولتمردان شهیدان رجایی و باهنر را در صبوری، خدمت به مردم و تفکر انقلابی اسوه قرار دهند.
وی ادامه داد: عده ای خواستند که راه و روش این 2 شهید را الگو قرار دهند ولی راه و رورش خود را نیز فراموش کردند و به بیراهه رفتند.
آذین پور با بیان اینکه خون شهیدان ضامن بقای انقلاب و از بین رفتن افکار پلید ستمگران و خنثی کننده توطئه های دشمن است، گفت: هدف شهیدان رجایی و باهنر از پذیرفتن مسوولیت جلب رضایت خدا و خدمت به مردم بود.
امام جمعه بوکان با تبریک هفته دولت و روز کارمند، گفت: تعهد صادقانه و فعالیت خالصانه به عنوان قدر مشترک خدمتگزاری در میان دوستداران نظام جمهوری اسلامی ایران به ویژه کارمندان دستگاه ها عینیت یافته است تا درجه والای خدمت شایسته به ملت را به ظهور رساند.
ماموستا عبدالرحمان خلیفه زاده با اشاره به مشکلات جامعه افزود: ما باید با تکیه بر مشترکات خود می توانیم بر مشکلات جامعه غلبه و توطئه دشمنان اسلام را خنثی کنیم.
وی اضافه کرد: دشمنان برای ناامیدی مردم از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند و عده ای در داخل ناخواسته آب به آسیاب دشمن می ریزند که باید از این کار جلوگیری شود.
به گزارش ایرنا در این مراسم از 45 کارمند نمونه ادارات بوکان و یک کارمندان خانواده شهید تجلیل شد.
شهرستان بوکان در جنوب آذربایجان غربی قرار دارد.
7510/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.