محسن مددی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برای آموزش مهارتی این تعداد کارگر، حدود 58 هزار نفر ساعت آموزش مهارتی جوار صنعت در آذربایجان غربی ارائه شده است.
وی اضافه کرد: تربیت نیروی ماهر، متخصص و کارآمد و همچنین ارتقای مهارت نیروی انسانی در واحد های تولیدی و صنعتی مهمترین هدف برگزاری این دوره ها به شمار می رود.
وی بیان کرد: این دوره های مهارتی در حوزه های فعالیت کارگران طراحی و اجرا شد و مورد استقبال کارفرمایان نیز قرار گرفت که با توجه به این استقبال، سعی در توسعه آموزش ها داریم.
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان غربی ادامه داد: در سال های اخیر با برگزاری صدها دوره آموزشی، مهارت بسیاری از کارگران در شغل مورد فعالیت و راندمان کاری آنها نیز افزایش یافته است.
مددی همچنین از برگزاری آزمون سربازان آموزش دیده در حوزه مهارتی همزمان با سراسر کشور در آذربایجان غربی خبر داد و گفت: 2 هزار و 350 نفر سرباز، جمعه گذشته در بیش از 100 حرفه، آزمون دادند.
وی افزود: سازمان فنی حرفه ای برای قبول شدگان در این آزمون، گواهی الکترونیکی مهارت صادر می کند.
به گزارش ایرنا، در سال های اخیر برنامه های آموزشی جوار دانشگاه، صنعت، پادگان، کارگاه و زندان در سراسر کشور و آذربایجان غربی برگزار می شود که مورد استقبال این حوزه ها نیز قرار گرفته است.
8137/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.