علی افشانی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در دهمین المپیاد علمی دانشجویی دانشگاه های علوم پزشکی کشور که از سیزدهم تا هجدهم مردادماه جاری به میزبان دانشگاه علوم پزشکی ایران در تهران برگزار شد، 16 دانشجو از ارومیه شرکت کردند که 13 نفر رتبه های برتر را به خود اختصاص دادند.
وی اضافه کرد: در این رقابت ها سید احسان موسوی در رشته علوم پایه پزشکی مدال طلای گروهی را به گردن آویخت و دیپلم افتخار بخش انفرادی را از آن خود کرد.
وی بیان کرد: علاوه بر آن، میلاد الیاسی در بخش آموزش پزشکی، مسعود یاسمی در بخش استدلال بالینی، علیرضا فرجی در حوزه مدیریت و رها نازآور در رشته علوم پایه مدال های برنز را بر گردن آویختند.
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی ادامه داد: همچنین فاطمه برگشادلو، امیررضا پورماجد و شهرزاد صفی در بخش آموزش پزشکی، علی خلیل زاده، امیر شعبانی و امیر نعمت اللهی در بخش استدلال بالینی و امین سه دکانی به همراه امیر جباری در بخش علوم پایه دیپلم افتخار کسب کردند.
افشانی گفت: این رقابت های علمی در 6 بخش استدلال بالینی، تفکر علمی در علوم پایه، فلسفه پزشکی، کارآفرینی، آموزش پزشکی و مدیریت در نظام سلامت با حضور افزون بر 300 دانشجو در تهران برگزار شد.
به گزارش ایرنا، مسابقات علمی دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی همه ساله در یکی از دانشگاه های کشور برگزار می شود.
8137/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.