به گزارش ایرنا حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی در خطبه های نماز جمعه این هفته ارومیه افزود: ارزش خبرنگار در نزد خداوند متعال بسیار والاست و اصحاب رسانه با عملکرد صحیح خود می توانند نقشه های دشمنان و معاندان نظام را نقش برآب کنند.
وی ادامه داد: اطلاع رسانی صحیح و شفاف از عملکرد مسوولان باعث می شود مردم در جریان امور مملکت قرار گیرند و این امر از هر گونه فساد اداری جلوگیری می کند.
وی بیان کرد: امروزه مهمترین مسئله در کشور مبارزه با فساد است زیرا پیشرفت مملکت به مبارزه با فساد بستگی دارد.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی بیان کرد: مردم از فساد و ناعدالتی ناراحت هستند و در این بین مسوولان استانی و کشوری وظیفه رسیدگی قاطع به امورات فساد و خیانت را دارند.
حجت الاسلام والمسلمین قریشی بیان کرد: مسوولان باید چشم و دل پاک باشند تا جلوی فساد را بگیرند و کشور را در مسیر پیشرفت و آبادانی قرار دهند.
وی بیان کرد: فساد اژدهایی هفت سر است و باید با قاطعیت با آن مبارزه و مقابله شود و این امر نیز همیشه مورد تاکید مقام معظم رهبری بوده است.
وی اضافه کرد: نمایندگان ملت هم به جای مجلس ترحیم گردی به فکر مشکلات مردم و جامعه باشند و با وضع قانون صحیح و تصویب آن، عملکرد صحیح وزرا را خواستار باشند و با فساد مقابله کنند.
وی با اشاره به سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و فاطمه(س) ادامه داد: مسوولان و خانواده ها بدانند که موظف هستند تا زمینه های ازدواج‌ جوانان را در جامعه فراهم کنند.
وی بیان کرد: جوانان ما هم باید سعی کنند که ادامه دهنده راه حضرت علی(ع) و فاطمه(س) باشند و همانند آنان زندگی ساده و پر از لطف و محبت را سرمشق آغاز زندگی مشترک قرار دهند.
به گزارش ایرنا نماز جمعه این هفته ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی و با حضور پرشور مردم در مصلای امام خمینی (ره) این شهرستان برگزار شد.
8135/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.