مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی گفت: تاکنون برای بیش از 13 هزار نفر در قالب طرح های مصوب اشتغال فراگیر و اشتغال پایدار روستایی و عشایری استان اشتغالزایی شده است.
به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی، رضا نقی زاده در نهمین جلسه کارگروه اشتغال استان در سال جاری که در محل سالن جلسات استانداری آذربایجان غربی با اشاره به ثبت نام 18هزار و 155 طرح در سامانه کارا در حوزه اشتغال پایدار روستایی و عشایری آذربایجان غربی تصریح کرد: از میان طرح های ثبت نامی در سامانه تاکنون 2هزار و496طرح با اعتباری بالغ بر414 میلیارد تومان به تصویب کارگروه اشتغال استان رسیده است که ظرفیت اشتغال زایی برای8هزار و 261 نفر را دارند.
وی افزود: از تعداد کل طرح های مصوب کارگروه اشتغال در حوزه اشتغال پا یدار روستایی و عشایری تاکنون،برای 531 طرح با اعتباری بالغ بر 111 میلیارد تومان و ظرفیت اشتغال زایی 1981 نفر تسهیلات پرداخت شده است که از نظر پرداخت تسهیلات آذربایجان غربی رتبه اول کشوری را داراست.
مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی با بیان اینکه طرح های اشتغالزایی استان در بخش اشتغال پایدار روستایی و عشایری سرمایه بری کمتری نسبت به سایر استان ها داشته است افزود: سرانه تسهیلات پرداختی آذربایجان غربی به ازای هر شغل 57 میلیون تومان بوده است.
وی تعداد طرح های ثبت نام شده در سامانه کارا و در قالب طرح های اشتغال فراگیر استان را 3 هزار و 271 نفر عنوان و خاطرنشان کرد: تاکنون تعداد 521 طرح با اعتباری بالغ بر 2هزار و 100 مییلیارد تومان و با ظرفیت اشتغالزایی 4 هزار و 944 نفر به تصویب کارگروه اشتغال استان رسیده است که از تعداد کل طرح ها به 111 طرح مصوب که ظرفیت اشتغالزایی 993 نفر را داشتند بیش از 60 میلیارد تومان تسهیلات پرداحت شده است.
نقی زاده افزود: سرانه تسهیلات پرداختی به ازای هر شغل در بخش اشتغال فراگیر استان 61 میلیون تومان بوده است 
به گزارش ایسنا، در نهمین جلسه کارگروه اشتغال آذربایجان غربی تعداد 128 طرح اشتغال فراگیر و اشتغال پایدار روستایی و عشایری با اعتباری بالغ بر 3 میلیارد و 382 میلیون تومان به تصویب رسید که ظرفیت اشتغال زایی مستقیم برای 4 هزار و 234 نفر را دارد
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.