سعید نمکی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برخی از بازنشستگان آن سال، اعتراض هایی را در خصوص پرداخت نشدن مطالبه های خود در قالب پاداش پایان خدمت داشتند و این پاداش به زودی تسویه می شود.
وی اضافه کرد: پاداش پایان خدمت بازنشستگان سال گذشته دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی نیز تا پایان سال جاری پرداخت خواهد شد.
وی ابراز امیدواری کرد که با این اقدام زمینه رضایت بیش از پیش این کارکنان فراهم شده و برخی از مشکلات مالی آنان نیز حل شود.
به گزارش ایرنا تعدادی از بازنشستگان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی امروز صبح با معاون سازمان برنامه و بودجه دیدار کردند و مشکلات خود را با وی در میان گذاشتند.
به گزارش ایرنا معاون سازمان برنامه و بودجه و هیات همراه از روز گذشته /شنبه/ در آذربایجان غربی حضور دارند و امروز /یکشنبه/ به همراه محمدمهدی شهریاری استاندار آذربایجان غربی از طرح توسعه بیمارستان امام خمینی (ره)، بیمارستان در حال احداث زنان و کلینیک تدبیر ارومیه بازدید کردند.
نمکی همچنین از شهرک فناوری ارومیه و نمایشگاه توانمندی های مهارت آموزان آذربایجان غربی بازدید کرد و با قابلیت های برخی شرکت های دانش بنیان و مهارت آموزان استان آشنا شد.
وی دیروز هم در سفر به سلماس و خوی از طرح های بیمارستانی، ندامتگاه و ورزشگاه های این 2 شهر بازدید کرده بود.
2093/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.