به گزارش ایرنا حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی در خطبه های نماز جمعه این هفته ارومیه افزود: مسوولان باید با هوشیاری برخورد قاطع با عاملان این امور را در دستور کار قرار داده و مسیر ورود دشمنان برای ضربه به نظام را مسدود کنند.
وی ادامه داد: جهاد و جنگ انواع مختلفی دارد و حال دشمن از جنگ سخت ناامید شده و به همین دلیل جنگ اقتصادی را شروع کرده است.
وی بیان کرد: مردم و مسوولان بدانند که دشمنان در تلاش هستند تا چهلمین سالگرد پیروزی جمهوری اسلامی ایران را با مشکل مواجه کنند تا این نظام چهل سالگی خود را نبیند ولی بدانند که این مردم همراه نظام هستند.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی بیان کرد: مردم از فساد و ناعدالتی ناراحت هستند و در این بین مسوولان وظیفه رسیدگی قاطع و سریع به فساد و خیانت را دارند.
حجت الاسلام والمسلمین قریشی بیان کرد: این مردم همیشه مدافع حق مظلومان بوده و از ظلم و ظالم بیزار هستند که باید مسوولان با صراحت تمام با متخلفان درون نظام برخورد کنند.
وی بیان کرد: نمایندگان استانی نیز با اراده و متحد در کنار هم برای حل مشکلات استان تلاش کنند و از ظرفیت های آذربایجان غربی نهایت استفاده را ببرند تا زمینه پیشرفت در استان فراهم شود.
وی ادامه داد: مسوولان آذربایجان غربی از جوانان نخبه و با استعداد استان نیز در راستای پیشرفت و آبادانی این استان نهایت استفاده را کنند.
به گزارش ایرنا نماز جمعه این هفته ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی و با حضور پرشور مردم در مصلای امام خمینی (ره) این شهرستان برگزار شد.
8135/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.