به گزارش ایرنا رضا جعفری روز چهارشنبه در دوره آموزشی خانواده درمانی سیستمی در مبتلایان به اختلال هویت جنسی افزود: ایجاد فشارهای روانی به این افراد، آسیب های اجتماعی را در پی خواهد داشت و در بسیاری از موارد جبران ناپذیر خواهد بود.
وی اظهار داشت: حدود 70 درصد از مبتلایان به اختلال هویت جنسی در کشور خودکشی می کنند و این امر یکی از آسیب های اجتماعی این قشر به شمار می رود.
وی بیان کرد: راهنمای مداخلات اجتماعی در خصوص افراد مبتلا به اختلال هویت جنسی در دست تدوین است و در صورت اتمام با یک وحدت رویه و یکپارچگی در حوزه آسیب های اجتماعی این افراد عمل خواهد شد.
جعفری با تاکید بر اینکه حانواده باید محور درمان آسیب های اجتماعی باشد، گفت: در بحث اختلال هویت جنسی اگر خانواده همراه و حامی باشد، بسیاری از مشکلات و آسیب های اجتماعی این قشر کاهش می یابد.
مهرداد مطلبی، معاون امور اجتماعی اداره کل بهزیستی آذربایجان غربی نیز در این مراسم با اشاره به حساسیت مسوولان رده بالای کشور نسبت به آسیب های اجتماعی، افزود: تحقق اهداف بالادستی و کسب رضایتمندی مردم در گرو همکاری همه جانبه مردم و مسولان است.
به گزارش ایرنا دوره آموزشی سه روزه خانواده درمانی سیستمی در مبتلایان به اختلال هویت جنسی ویژه روانشناسان شاغل در این بخش به همت معاونت امور اجتماعی بهزیستی آذربایجان غربی در ارومیه برگزار می شود.
8137/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.