به گزارش ایرنا جواد زاهدی روز چهارشنبه در آیین تجلیل از برگزیدگان مرحله استانی این جشنواره در ارومیه افزود: کاردستی، پژوهش اعضا، نامه ای به امام مهربانی ها، کتابسازی، خاطرات زیارت، تمبرسازی و کارت پستال، سرود، پویانمایی، قصه گویی و داستان نویسی بخش های مختلف این جشنواره است.
وی با اشاره به اینکه دریافت آثار از دی 1396 شروع شده بود، اضافه کرد:170 عضو کانون پرورش فکری کودک و نوجوان در مرحله استانی این جشنواره برگزیده شدند.
وی ادامه داد: در این جشنواره کودکان با مروری بر سفر امام رضا (ع) از مدینه تا خراسان با جایگاه ولایت عهدی و سبک زندگی این امام معصوم آشنا شدند.
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی بیان کرد: قدمگاه عشق با موضوع هجرت امام رضا (ع) از مدینه تا خراسان و همچنین سبک زندگی امام هشتم شامل علم و دانایی، اخلاق، زهد و عبادت، رافت و مهربانی، سخاوت و بخشش و طب الرضا محورهای این جشنواره به شمار می رود.
زاهدی افزود: ترویج فرهنگ ایرانی اسلامی با تکیه بر فرهنگ رضوی با مصداق هایی چون محبت اهل بیت، هویت دینی، گذشت و ایثار و آشناسازی کودکان و نوجوانان با سبک زندگی رضوی از رهگذر مطالعه در زندگی امام هشتم از کودکی تا شهادت از اهداف این جشنواره است.
به گزارش ایرنا آیین تجلیل از برگزیدگان این جشنواره با حضور خادمان امام رضا (ع) در قالب برنامه کاروان زیرسایه خورشید که حامل پرچم بارگاه مطهر امام رضا (ع) بودند، برگزار شد؛ دهه کرامت از اول ماه ذیقعده شروع می شود و امروز مصادف با میلاد امام رضا (ع) به پایان می رسد.
7129/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.