به گزارش ایرنا، حجت الاسلام ایوب رنجبری عصر روز پنجشنبه در دیدار با مدیر و کارکنان آموزش و پرورش ماکو که به مناسبت هفته عفاف و حجاب در دفتر امام جمعه شهرستان ماکو برگزار شد، افزود: یکی از مهمترین فداکاری های مردم ایران برای حفظ عفاف و حجاب، واقعه گوهرشاد مشهد بود که بسیاری از مردم در این واقعه جان خود را فدا کردند.
وی با اشاره به اینکه کودکان باید از مهد کودک با فرهنگ حجاب و عفاف آشنا شوند، اضافه کرد: نقش تعلیم و تربیت در آموزش و پرورش برای ترویج این فرموده الهی بسیار چشمگیر است.
وی، وضعیت دانشگاه‌های ماکو را در پوشش بسیار ناشایست ارزیابی کرد و ادامه داد: آحاد مردم و مدیران در راستای جلوگیری از نفوذ فرهنگ شوم غربی در ایران اسلامی مسوول هستند.
وی کرسی آزاد اندیشی را زمینه خوبی برای پاسخگویی سوالات و شبهات مدعیان آزادی عنوان کرد و گفت: شبهات باید رفع شود و در این خصوص باید همه توان خود را بگذاریم.
حجت الاسلام رنجبری تاکید کرد: آموزش و پرورش در جهت پاسخگویی به سوالات دانش آموزان کوشا باشد چرا که تنها درس های تئوری عاقبت بخیری، فرهنگ ادب و سعادت اخروی را به آنها هدیه نخواهد داد.
امام جمعه ماکو بر آمار افزایش طلاق در جامعه ایران اشاره کرد و گفت: بی حجابی و بی عفتی زنان و مردان عامل اصلی افزایش این آمار است.
به گزارش ایرنا، شهرستان ماکو شمالی ترین شهر استان در مجاورت کشورهای ترکیه و جمهوری آذربایجان قرار دارد و طول مرزهای جمهوری اسلامی ایران در این منطقه با این کشورها به ترتیب 130 و 140 کیلومتر است.
7132/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.