شهریار نوبخت روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: 'هانیه خوشخواهی' نخستین فلوریست ارومیه ای بود که از بین 28 ورزشکار شرکت کننده موفق به کسب مدال طلای این بخش در رده سنی زیر 14 سال شد.
وی بیان کرد: در اسلحه سابر زیر 14 سال پسران نیز 'دانیال ولی نژاد' توانست با برتری در مقابل حریفان دومین مدال طلای استان را به ارمغان آورد.
وی افزود: این 2 ورزشکار سال گذشته نیز مدال طلای رقابت های نونهالان ایران را کسب کرده بودند.
نوبخت گفت: 'آرین رفعت نشان' در اسلحه فلوره رده سنی زیر 10 سال مدال نقره را بر گردن آویخت و 'زهرا حاج علیزاده' نیز موفق شد مدال برنز اپه زیر 12 سال دختران را نصیب خود کند.
وی اضافه کرد: جشنواره نونهالان کشور به مدت 6 روز از 19 تا 25 تیر ماه جاری در تهران برگزار شد.
مهتاب سلامت، مسعود کاظمی و علی رضایی مربیگری تیم شمشیربازی استان را در این رقابت ها بر عهده داشتند.
به گزارش ایرنا، هیات شمشیربازی آذربایجان غربی یکی از هیات های فعال و موفق آذربایجان غربی است که با تاسیس خانه شمشیربازی در محل ورزشگاه تختی ارومیه، فعالیت چشمگیری در راستای جذب و تربیت علاقه مندان این رشته دارد.
این هیات فعالیت خود را از سال 1382 در استان آغاز کرده و حضور قهرمانانی همچون طاهر عاشوری، حجت حکیمیان، سکینه نوری، الهه قهرمانی، فریما باباپور، رضا محمودپور و سعید رمضانی در ترکیب تیم های ملی و کسب مدال های متعدد کشوری، بین المللی و آسیایی از موفقیت های ورزشکاران ملی پوش این هیات نوپاست.
7156/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.