مدیرعامل موسسه دارالحافظین قران کریم آذربایجان غربی  و رئیس ستاد اجرای جشنواره زیر سایه خورشید گفت: فردا، ۲۸ تیر ماه آذربایجان غربی میزبان کاروان زیر سایه خورشید می شود.
به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی معصوم زاده در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت:  دهمین دوره جشنواره بین المللی زیر سایه خورشید از ۲۸تیر به مدت یک هفته در استان آغاز می شود.
مدیرعامل موسسه دارالحافظین آذربایجان غربی با بیان اینکه  امسال این جشنواره در ۱۰شهرستان،۲شهر و ۴روستای استان  برگزار می شود تصریح کرد: اختتامیه جشن زیرسایه خورشید ۳مرداد، ساعت ۲۱ شب در سالن آمفی تئاتر اللر باغی ارومیه برگزار می شود.
وی بااشاره به میزان استقبال از مراسم اختتامیه جشنواره زیرسایه خورشید اظهار کرد:  ،سال گذشته بیش از  ۲۰هزار نفر از این برنامه استقبال کردند.
معصوم زاده بابیان اینکه سال گذشته ۱۳۰ عنوان برنامه در استان در طول جشنواره زیرسایه خورشید اجرا شد خاطرنشان کرد: پیش بینی می شود امسال۱۵۰ عنوان برنامه در استان اجرا شود.
وی عشق و ارادت به امام رضا را وصف ناپذیر عنوان کرد و گفت: در طول برگزاری جشنواره زیر سایه خورشید و ورود پرچم متبرک امام رضا به استان  شاهد وقوع معجزات متعددی بودیم.
وی افزود: ۹خادم و مبلغ بارگاه امام رضا در دو گروه همراه پرچم بارگاه در بیمارستانها،مزار شهدا،سرای سالمندان،و مراکز نگهداری کودکان شهرستانهای  سلماس،خوی چالدران، نقده، اشنویه،مهاباد،میاندواب،شاهین دژ و تکاب و ارومیه ،همچنین شهرهای نوشین شهر و قوشچی در طول جشنواره برنامه های متعددی برگزار خواهند کرد .
رئیس ستاد اجرایی جشنواره زیر سایه خورشید بابیان اینکه این جشنواره زمینه ایجاد یک زیارت ازبعیدی برای کسانی ک امکان زیارت امام رضا را نداشته  فراهم می کند تصریح کرد:این جشنواره فرصتی برای  شناساندن کرامات امام رضا ، نشر ارزشهای دینی و سیره و شیوه زندگی رضوی بین مردم  است که با توزیع کتابهایی بین مردم در صدد نشر این سیره هستیم.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.