غلامحسین کردستانچی روز یکشنبه در گفت‌ و گو با خبرنگار ایرنا افزود: محمدرضا حضرت پور، امیرحسین توخته، مرتضی شریفی و محمد فلاحت خواه چهار بازیکن آذربایجان غربی هستند که در این فهرست حضور دارند.
وی با اشاره به اینکه این بازیکنان هم اکنون در اردوی تیم ملی حضور دارند، ادامه داد: نوزدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی جوانان آسیا 30 تیر تا 6 مرداد امسال به میزبانی منامه بحرین برگزار می‌شود.
وی افزود: این جوانان سال گذشته عضو تیم ملی نوجوانان ایران بودند و به همراه این تیم مقام چهارم آسیا و قهرمانی نوجوانان 2017 جهان را در سال گذشته کسب کردند.
کردستانچی گفت: پس از درخشش چهار نوجوان ارومیه ای در مسابقات قهرمانی آسیا، کسب مقام سوم قاره کهن و کسب سهمیه جهانی مصر این بار به نوبت به جوانان رسیده است تا به همراه تیم ملی کشورمان توانمندی های خود را به نمایش بگذارند.
وی افزود: امسال حضور جوانان این شهر در ترکیب تیم ملی بزرگسالان ایران و شرکت در لیگ ملت های 2018 والیبال افتخاری دیگر برای خانواده والیبال آذربایجان غربی و ارومیه است.
به گزارش ایرنا بر اساس اعلام فدراسیون والیبال امیرحسین اسفندیار، محمدرضا حضرت پور، علی طبری، پوریا یلی، امیرحسین توخته، امیرحسین صابری، مهدی جلوه، مهران فیض، عرفان غلامی پور، مرتضی شریفی، محمدرضا بیک و امیر محمد فلاحت خواه به مسابقات قهرمانی جوانان آسیا اعزام خواهند شد.
اکبرمحمدی به عنوان سرپرست، بهروز عطایی به عنوان سرمربی، مسعود آرمات، علیرضا طلوع کیان و وحید صادقی به عنوان مربی، مهدی احمدی به عنوان فیزیوتراپ، حسین خوریانی و امین علی اکبری به عنوان آنالیزور، محمود محمدی به عنوان ماساژور و بهمن سلطانی به عنوان مشاور فنی کادر فنی تیم ملی والیبال جوانان در این اردو هستند.
آذربایجان غربی از استان های مستعد در ورزش والیبال در بخش مردان و بانوان است و شهر ارومیه به عنوان قطب والیبال ایران، ملی پوشان زیادی تقدیم تیم های ملی کرده است و یدالله کارگرپیشه، ساسان خداپرست، میرسعید معروف، مرتضی شریفی و بردیا سعادت پنج کاپیتان ارومیه ای تیم ملی والیبال جمهوری اسلامی ایران از دهه های 40 تا 90 هستند.
7156/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.