حسین فهیمی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این مسابقات 147 ورزشکار زیر 44 سال از 22 شرکت گاز مناطق کشور در رشته های 60 متر، 800 متر، پرتاب وزنه، 200 متر، پرش طول و چهار در 200 متر به مصاف هم رفتند.
وی بیان کرد: در این رقابت ها تیم پارس جنوبی یک با کسب 6 مدال طلا ، پنج نقره، سه برنز و با 134 امتیاز قهرمان شد، خراسان رضوی با کسب 2 مدال طلا، سه نقره، یک برنز و 81 امتیاز به نایب قهرمانی رسید و تیم شرکت گاز منطقه 2 با کسب سه مدال طلا، سه نقره، 2 برنز و با 79 امتیاز در مکان سوم ایستاد.
فهیمی گفت: نفرات و تیم های برتر مدال، جوایز نقدی و کاپ قهرمانی خود را از مسوولان شرکت گاز کسب کردند.
وی افزود: در گروه سنی 30 سال و کمتر رشته 200 متر امیر سالار دوستی و در پرش طول علیرضا فرجی به قهرمانی رسیدند.
فهیمی ادامه داد: در گروه سنی 31 تا 35 سال رشته 200 متر مسعود امام حسنی و در پرش طول رضا اشگرف قهرمان شدند.
وی گفت: در گروه سنی 36 تا 40 سال رشته 200 متر محمد مهدی سیدآبادی و در پرش طول جلال جهانبخش بر سکوی نخست ایستادند و در گروه سنی 41 تا 44 سال رشته 200 متر عبدالله مهدی و در پرش طول نیز عباس کشوری قهرمان شدند.
فهیمی اضافه کرد: در رشته چهار در 200 متر تیم پارس جنوبی یک با زمان یک دقیقه و 50 ثانیه و 58 صدم ثانیه به مقام قهرمانی رسید، تیم منطقه سه با زمان یک دقیقه و 50 ثانیه و 68 صدم ثانیه نایب قهرمانی را تصاحب کرد و تیم پارس جنوبی 2 با زمان یک دقیقه و 53 ثانیه و 33 صدم ثانیه سوم شد.
به گزارش ایرنا مسابقات کارکنان زیر 44 سال شرکت های تابعه وزارت نفت در سالن سرپوشیده شهید امینی مجموعه ورزشی شهید باکری ارومیه برگزار شد.
میزبانی ارومیه برای مراحل دوم و سوم این مسابقات طی مرداد ماه برای کارکنان شرکت نفت و در شهریور ماه برای کارکنان وزارت نیرو برنامه ریزی شده است.
تمامی مسوولیت برگزاری این مسابقات بر عهده هیات دو و میدانی آذربایجان غربی است و 20 داور استان امر قضاوت رقابت ها را بر عهده دارند.
تفاهم نامه برگزاری رقابت ها اول تیر ماه جاری بین شرکت گاز و هیات دو و میدانی آذربایجان غربی در محل شرکت گاز استان بسته شد.
در مرحله دوم مسابقات علاوه بر کارکنان، فرزندان پسر 17 سال و کمتر شرکت ملی گاز ایران و وزارت نفت نیز حضور خواهند داشت.
7156/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.